Ai siellä Espalla on tuollaista nyt? Kuvassa riittää väriä, pitäiskö sanoa sur-photorealistis-fantasiamainen vaikutelma (mitäseikinänytsittenonkaan) rajauksineen ja kaikkineen. Käsittely käy oikein hyvin aiheeseen.
Tästä pidän, käsittelystäkin. Sopii hyvin tähän. Rajauksesta kun aina marmatan, niin teenpä sen nytkin: Painottuu turhaan alaosaan/etualaan, joka latistaa itse pääkohdetta. Rajaisin alta pois sen verran, ettei tuo oikealla alhaalla nurkassa oleva (kolmiomainen) reunus näkyisi ollenkaan. Kuva tiivistyisi ja korostaisi kokonaisuutta, hävittämättä kuitenkaan etualalla olevan pylvään merkitystä itse kuvassa.
Kiitoksia itse kullekin. Räpyttelin hetken silmiäni kun kävelin Espalle hammaslääkärin aikaa odotellessani. Kaikkea sitä tehdään. No, mikäpäs tuossa.
Etualan kiveys on tosiaan jokseenkin irrallinen elementti. Tein version jossa kloonasin nurmikon peittämään sen ja kuva jäsentyi selvästi. Rajaamalla kiveyksen pois alhaalta tolpan alaosan ornamentti katkeaisi mielestäni epätyydyttävästi, mutta itse huomiosta olen täysin samaa mieltä.