Teema: Lintukuvat
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Kyllä kannatti kiinnittää, komeita kuvia nuolihaukasta. Ei ole ihan helpoin tapaus lentokuvien osalta. Pitäisi itsekin etsiskellä jotain hyvää paikkaa, jossa kuvata mm. saalistuslentoa. Kovin usein nuolihaukkoihin törmää lähinnä silloin, kun ne vain pönöttää kuusen latvassa.PekkaSav kirjoitti:Tais olla ensimmäinen kerta kahdeksaan kuukauteen, kun kiinnitin telen runkoon.
-
- Viesti:
-
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Adoptoin tänään Canon EF 70-200 f/4L IS USM:n ja kävelin Hämeen linnan rantaa kokeillen sitä sun tätä. Tässä on tätä. Tarttui se lentävään sorsaan.
A Seagull by Mika Latokartano, on Flickr
A Seagull by Mika Latokartano, on Flickr
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Kiitos ja onneksi olkoon.
Putkesi on erittäin hyvä(kuuluu budjettitietoisen canonistin pakkohankintaan), itsekkin omistin yhden, kun olin canonisti.
Myöhemmin se kylläkin vaihtui 2.8II, kun talvella ja syksyllä tarvitsi enemmän valovoimaa.
Jatketaan sorsapönöllä..
Sitten olkoon taas hetkisen aikaa lintukuvaus pannassa..
Putkesi on erittäin hyvä(kuuluu budjettitietoisen canonistin pakkohankintaan), itsekkin omistin yhden, kun olin canonisti.
Myöhemmin se kylläkin vaihtui 2.8II, kun talvella ja syksyllä tarvitsi enemmän valovoimaa.
Jatketaan sorsapönöllä..
Sitten olkoon taas hetkisen aikaa lintukuvaus pannassa..
-
- Viesti:
Olin vatvonut pitkään tämän ja f/2.8:n välillä (kakkosversion), mutta kun tilaisuus yllättäen tuli niin tartuin siihen. Polttoväli oli lopulta tärkeämpi kuin yksi aukko, ja optisesti lasi on erinomainen.
Katsotaan, kauanko tämä kanonismi kestää. Tilt-shift on seuraava, ja se on oikeastaan suurin syy miksi olen takertunut kanuunaan toistaiseksi.
Hassua miten lokit, niin tavalliset ja tutut, ovat aika jännän näköisiä. Niissä on sorsista melkein eniten sellaista dinosaurusten "täältä pesee ja tarvittaessa linkoaa" ilmettä.
Katsotaan, kauanko tämä kanonismi kestää. Tilt-shift on seuraava, ja se on oikeastaan suurin syy miksi olen takertunut kanuunaan toistaiseksi.
Hassua miten lokit, niin tavalliset ja tutut, ovat aika jännän näköisiä. Niissä on sorsista melkein eniten sellaista dinosaurusten "täältä pesee ja tarvittaessa linkoaa" ilmettä.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
-
- Viesti:
Teerimamma piileskelee
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
http://tonskulus.kuvat.fi/
http://tonskulus.kuvat.fi/