Olen ollut terapiassa kuukausia ja nyt terapeutti haluaa, että tunnustan julkisesti häpeäni matkalla tervehtymiseen. Kaikki alkoi siitä, että minua pyydettiin kuvaamaan koiranpentuetta. Pakkasin kamani reppuun ja lähdettiin. Varauduin tietysti ykköstykilläni C:n 1D:llä kuvaamaan, mutta siitähän ei tullut mitään. Isolla rotiskolla isolla objektiivilla oli mahdoton toimia pentueen kanssa lattialla. Ei tullut mitään ilman, että jollekin pennulle olisi jäänyt elinikäikäinen vamma. Matkassa oli varakamera Sonyn täydenkennon dynamiikka ihme, mutta ei minulla ollut siihen objektiivia ja adapterilla C:n objektiivilla ei hommasta tulut mitään. En edes tiedä miksi olin ottanut mukaan Olympuksen epl-5:n ja kaikkien halveksiman muovirimpula m.Zuiko 45mm f/1.8 objektiivin. Kuvasin sitten Olympuksella takatelkkarista sommitellen ja vielä salamoilla. Eihän näin saa tehdä. Tämä kauhea vääryys rakastamaani valokuvausta kohtaan ajoi minut terapiaan. Toivottavasti toivun. Onneksi pennut voivat hyvin.
Hapa
Eihän näin saa tehdä?
-
- Viesti:
-
Eihän sillä edes muuta ole kun se Olyska!Maffer kirjoitti:Siinäpä se, kääntyvä näyttö on aika must vähänkin erilaisiin kuvakulmiin. Sonylla voi kyllä tarkentaa tuollaisiin helposti käsin. Vaatii tosin sellaisen objektiivin että käsintarkennus on kivaa eikä klappia ole.
Pakko keksiä mahoton stoori Olya tukemaan.
Terapia ei selvästikään vielä toimi. Tais olla keksittyä sekin. Myy se oly ja osta rahoilla koiranpentu ja kuukausilippu sinne therapiäänn.
-
- Viesti:
No mitälie potaskaa olikaan niin ilmeisesti kutkuttaa hankkia tekstissä mainitut laitteet...
Kakkosruudussa on hyvä meininki jos niistä kuvista oli tarkoitus jutella. Mukavan leikkisä tilanne sattunut kohdalle. Valo on hitusen flatti ja kontrasti matalahko. Tämä voi toki johtua kuvat.fi palvelun paskasta skaalauksesta (_smaller.jpg).
Tuolta palvelusta ei kannata linkata kuin täyskokoisia mitkä on ennen latausta pienennetty webbikokoon.
Kakkosruudussa on hyvä meininki jos niistä kuvista oli tarkoitus jutella. Mukavan leikkisä tilanne sattunut kohdalle. Valo on hitusen flatti ja kontrasti matalahko. Tämä voi toki johtua kuvat.fi palvelun paskasta skaalauksesta (_smaller.jpg).
Tuolta palvelusta ei kannata linkata kuin täyskokoisia mitkä on ennen latausta pienennetty webbikokoon.
-