cocacola
-
- Viesti:
-
-
hienoa on, hyvä tasapainoinen valo, kontrasti (248 - 20 voisi olla) rotsi on hyvä, jotain kritiikkiäkin.sininen korkovalo jää hieman vaisuksi. Lamppu ?? Siinä voisi olla valo (tietokone) jolloin korkovalolla olisi syy/yhteys tai sitten pois. On tietenkin minun mielipide ja artisti tekee niinkuin artisti tekee. keskimmäisessä on mun mielestä paras valo, aurinkolasit hieman hämää ??
-
- Viesti:
Kiitos kommenteista!
Aurinkolasit.. Hei Rockia;):) kiitos paljon kommentista! Kännyllä kirjotettu niin kirjoitus virheitä varmaan paljon (tai sit ei kännyn vika)
Toi oli iteasiassa ennen:) otettii rockkihenkiset ennen ja niihin laitettii värejä paljon voimakkaammin ja varjoja ei säästelty ja öö joku myrkkylasi käteen. En viittiny niitä julkaista, toi kuva on "aika" luomu en edes naamaa silotellu. Varmaa siksi väsyneen näköne:) ei kyllä nauruu haettu.Hyvännäköstä settiä. Viimesessä mallilla ehkä vähän "väsähtänyt" ilme. Jos saan arvata niin kuva on session loppupäästä, koska yleensä tuosta ilmeestä hoksaa että nyt alkaa mallilla loppua paukut, eikä itsekkään jaksa oikein jaksa keskittyä ohjaamaan.
Joo tuossa sininen vähän laimeenpana. Lampuu kokeilin laittaa vähän valoa mutta ei jotenkin toiminut (tai ei taitoa) ja tuo sininen korkovalo osuu lampun varjostimeen nii ei oikee natsannu et sama väri lähtis lampusta. Koska tolla asetelmalla lampusta tuleva sininen valo ei olisi valaissut henkilön äärirajoja, olisi pitäny olla vinommassa.;)sininen korkovalo jää hieman vaisuksi. Lamppu ?? Siinä voisi olla valo (tietokone) jolloin korkovalolla olisi syy/yhteys tai sitten pois. On tietenkin minun mielipide ja artisti tekee niinkuin artisti tekee. keskimmäisessä on mun mielestä paras valo, aurinkolasit hieman hämää ??
Aurinkolasit.. Hei Rockia;):) kiitos paljon kommentista! Kännyllä kirjotettu niin kirjoitus virheitä varmaan paljon (tai sit ei kännyn vika)
-
juu ei varmaan tuolla asetelmalla, suunnitelma ensin sitten studioon, tuon lampun voi tehdä fotarilla, niikus tiedät, valot studiossa äärirajoille (250)loppukäsittely fotarissa, valoa voi laskee 3-4 aukkoo jne.
Korkovalo kiertää varjonpuolella niiku keskimmäinen kuva, jos ei lamppuja ole niin heijastamalla t. joku muu syssä että valon saa tässä kuvassa käsivarteen jolloi nahkarotsi aukeaa myös tästäkohtaa. Aurinkolaseista näkyy läpi tai ainakin heijastus. Kevättä
Korkovalo kiertää varjonpuolella niiku keskimmäinen kuva, jos ei lamppuja ole niin heijastamalla t. joku muu syssä että valon saa tässä kuvassa käsivarteen jolloi nahkarotsi aukeaa myös tästäkohtaa. Aurinkolaseista näkyy läpi tai ainakin heijastus. Kevättä
-
- Viesti:
Yes! Suunitelma aina eka.. Juu ja photarilla siis yritin valon tehä mut vei jotenkin liikaa huomioo ja taustan halusin vähän kylmemmäksi jne.. Lasin heijastuksen tein photarilla ja gradienttia "eloisaksi" täytyy zekkaa viel himan koneelta miltä näyttää:)juu ei varmaan tuolla asetelmalla, suunnitelma ensin sitten studioon, tuon lampun voi tehdä fotarilla, niikus tiedät, valot studiossa äärirajoille (250)loppukäsittely fotarissa, valoa voi laskee 3-4 aukkoo jne.
Yöllä kun itse joskus tuhraa niin voipi tulla sutta. Kiitos palauteesta..
-
- Viesti: