Matkakuvia Väli-Amerikasta ja vähän muualtakin!

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
vxiiks

Matkakuvia Väli-Amerikasta ja vähän muualtakin!

Viesti Kirjoittaja vxiiks »

Vihdoin olen uskaltautunut laittamaan kuviani viime syksyn reppureissulta avoimen yleisön nähtäville. Tällä hetkellä kuvia löytyy vain instagramista nimim. vxiiks takaa. Ehkä joskus tulevaisuudessa kuvien kirjo lajenee ja niitä ilmestyy muuallekkin kuin instagramin ihmeelliseen maailmaan. Käykää katsomassa/kommentoimassa. Olisi kiva saada palautetta ja vinkkejä! :)

https://www.instagram.com/vxiiks/
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Arza22

Viesti Kirjoittaja Arza22 »

Vautsi, ainakin omiin silmiini hienoa ja laadukasta settiä. Tulivuorenpurkauksista harvemmin näkee tällä foorumilla kuvia. Miten osuit oikeaan aikaan paikalle, vai purkautuuko se jatkuvasti?

Vinkkejä en osaa antaa, voin ottaa vastaan että pääsisin joskus samalle tasolle. :)
vxiiks

Viesti Kirjoittaja vxiiks »

Kiitokset kommenteista! Harvemmin on tullut itse yökuvausta harrastettua, joten siihen nähden olen kyllä itsekin tyytyväinen juurikin noihin kuviin, joita otin tuolla. :)

Tuo tulivuori on siis Guatemalassa ja patikoimme viereisen tulivuoren päälle ihailemaan sen purkautumista ja seuraavan aamun auringonnousua. Volcan de Fuego purkautuu käsittääkseni joka yö tasaiseen tahtiin (ei siis mitään isoja purkauksia), alkoi muistaakseni 19-20 illalla ja pauke jatkui koko yön. Aamuyöllä heräsimme n. 4-5, jolloin tulivuori oli jo "päiväunilla". Ehdottamasti yksi matkani kohokohtia, jonka tulen muistamaan aina ja toivottavasti kokemaan joskus uudelleen! :)

Kuva

Tuossa tuo kuva tännekkin, laatu nyt vähän kärsi.. Ei ole kauheasti tullut kirjoiteltua tällaisille foorumeille..
Vastaa Viestiin