Red Velvet..
-
- Viesti:
Red Velvet..
joskus tännekkin kuvia. kerkii välillä harrastelee kuvien parissa. kaksi kuvaa ja pari eri värimaailmaa. toimiiko?
kommentit teretulemasta.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Varsinkin akkonen on upea dramaattisuudessaan. Valo, asu, meikit, malli, mallin asento ja ilme, kaikki kohdillaan. Kiehtova. Pääsisi oikeuksiinsa isona vedoksena.
Hienoa duunia! Mv/väri-kombo pelaa mielestäni erittäin harvoin, mutta tässä se puolustaa paikkansa.
Edit: jos jotain pitäs muuttaa, ehkä mallin vasen käsi mekon takana on hieman turhan kirkas.
Hienoa duunia! Mv/väri-kombo pelaa mielestäni erittäin harvoin, mutta tässä se puolustaa paikkansa.
Edit: jos jotain pitäs muuttaa, ehkä mallin vasen käsi mekon takana on hieman turhan kirkas.
-
- Viesti:
kiitos kommenteista. näissä kuvissa mentiin kovalla valolla. 44cm pannu/grid, tasotus 18heijastin 30asteen grid ja snootilla hipasu olkapäihin ja niskaan. taustalle omatekosella muokkaimilla perus 16cm heijastin ladonovilla + Grid.
kiitos. samaa mieltä itsekkin että harvoin toimii. saa olla tosi kontrastikasta useimmiten kuva jos mv/jokin väri.. 300 elokuvan värimaailma kolahtaa positiivisesti omaan makuun.Hienoa duunia! Mv/väri-kombo pelaa mielestäni erittäin harvoin, mutta tässä se puolustaa paikkansa.
-
- Viesti:
Mulle toimii paremmin ykkösen editti ja kakkosen asento.
Itse olisin kääntänyt mallia ehkä hiukan enempi sivuttain koska nyt hartiat näyttävät melko leveältä. Ehkä toi tiukka rajaus vasemmassa laidassa vielä vähän korostaa sitä. Vaate on hyvännäkönen samoin kun iho. Ehkä ihan hitusen häiritsee myös noi silmäripsien tekemät varjot silmissä mutta eipä niille paljoa mitään mahda.
Toisen kuvan kuvan pose on hieno ja kasvojen muodot on hienosti esillä. Mä en pidä tosta punainen+mv -efektistä mutta näähän on makuasioita.
Hyvää settiä!
Itse olisin kääntänyt mallia ehkä hiukan enempi sivuttain koska nyt hartiat näyttävät melko leveältä. Ehkä toi tiukka rajaus vasemmassa laidassa vielä vähän korostaa sitä. Vaate on hyvännäkönen samoin kun iho. Ehkä ihan hitusen häiritsee myös noi silmäripsien tekemät varjot silmissä mutta eipä niille paljoa mitään mahda.
Toisen kuvan kuvan pose on hieno ja kasvojen muodot on hienosti esillä. Mä en pidä tosta punainen+mv -efektistä mutta näähän on makuasioita.
Hyvää settiä!
-
- Viesti:
Hieno kuva ja tunnistin mallin :)
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Viesti:
Tässäpä tiivistyy munkin ajatukset. Molemmissa on puolensa, mutta ykkösen valo ja editti todellakin on mun silmään ihan loistava.Ville^K kirjoitti:Mulle toimii paremmin ykkösen editti ja kakkosen asento.
...
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
-
- Viesti: