M: NIKON AF-S 200-400/4.0G IF-ED VR *** MYYYTY ***
-
M: NIKON AF-S 200-400/4.0G IF-ED VR *** MYYYTY ***
Käytön vähyyden takia kameralaukun kunnioitusta herättävin kakkula etsii uutta kotia. Olen lasin ensimmäinen omistaja.
Objektiivia on pidetty kuin kukkaa kämmenellä eli se on ulkoisesti kulumaton ja virheetön.
Tallessa on myyntipakkaus ja sen sisältö kokonaisuudessaan eli mm. nylonlaukku CL-L2.
Kyseessä oleva yksilö (ostettu v. 2009) on I-version ns. uudempaa valmistuserää (huom. kyseessä ei ole II-versio).
Ohessa on linkki Optotekin verkkokauppaan, jossa on myynnissä käyttämätön yksilö:
http://www.optotek.fi/1/index.php?page= ... _val=Nikon[/url]
Hinta 2600 euroa / tiedustelut yv:llä
Objektiivia on pidetty kuin kukkaa kämmenellä eli se on ulkoisesti kulumaton ja virheetön.
Tallessa on myyntipakkaus ja sen sisältö kokonaisuudessaan eli mm. nylonlaukku CL-L2.
Kyseessä oleva yksilö (ostettu v. 2009) on I-version ns. uudempaa valmistuserää (huom. kyseessä ei ole II-versio).
Ohessa on linkki Optotekin verkkokauppaan, jossa on myynnissä käyttämätön yksilö:
http://www.optotek.fi/1/index.php?page= ... _val=Nikon[/url]
Hinta 2600 euroa / tiedustelut yv:llä
Viimeksi muokannut edvard, Elo 22, 2016 18 : 14. Yhteensä muokattu 19 kertaa.
-
Rajala on myynyt näitä käytettyjä I-versioita viime aikoina 2990 euron hintaan ja tinkimisvaraakin vielä on. Tässä sinun objektiivissa on kolme ikävää asiaa, mitkä vievät ainakin minun ostohaluni.edvard kirjoitti:Tehdäänkö spege kaupat? Ei ole hinnan kiroissa tämä yksilö. Ja ei, en suinkaan himoitse tuota 200-500 kakkulaa.
Ensimmäisenä on koko, objektiivi on vv-suojan kanssa hirmuinen halko. Toisena tulee putken korkea paino, käsivarakuvaus tällä on kuin paiskisi raskasta työtä. Kolmantena, muttei vähäisempänä on se karu tosiasia, että objektiivin piirto on keskinkertainen tai huono pitkillä kuvausetäisyyksillä, varsinkin jos käyttää telejatketta.
Näiden vakavien asianhaarojen vallitessa minun täytyy kieltäytyä kohteliaasti tarjouksestasi ja tyytyä uuden 200-500 Nikkorin ensiluokkaiseen kuvanlaatuun. :)
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Spegelle vois antaa (väliaikaisen) banaanin, kun häiritsee ja yrittää hankaloittaa muiden kaupantekoa omilla mielipiteillään!!!!spege kirjoitti:Rajala on myynyt näitä käytettyjä I-versioita viime aikoina 2990 euron hintaan ja tinkimisvaraakin vielä on. Tässä sinun objektiivissa on kolme ikävää asiaa, mitkä vievät ainakin minun ostohaluni.edvard kirjoitti:Tehdäänkö spege kaupat? Ei ole hinnan kiroissa tämä yksilö. Ja ei, en suinkaan himoitse tuota 200-500 kakkulaa.
Ensimmäisenä on koko, objektiivi on vv-suojan kanssa hirmuinen halko. Toisena tulee putken korkea paino, käsivarakuvaus tällä on kuin paiskisi raskasta työtä. Kolmantena, muttei vähäisempänä on se karu tosiasia, että objektiivin piirto on keskinkertainen tai huono pitkillä kuvausetäisyyksillä, varsinkin jos käyttää telejatketta.
Näiden vakavien asianhaarojen vallitessa minun täytyy kieltäytyä kohteliaasti tarjouksestasi ja tyytyä uuden 200-500 Nikkorin ensiluokkaiseen kuvanlaatuun. :)
-
Parahin telf, myynti-ilmoituksia saa kommentoida jotta kukaan kansalainen ei menisi maksamaan käytetystä kameralaitteesta ylihintaa tai ostamaan sikaa säkissä. Ja voitko telf kertoa minulle, että mikä noista minun esille tuomistani "mielipiteistä" ei ole totta?telf kirjoitti:Spegelle vois antaa (väliaikaisen) banaanin, kun häiritsee ja yrittää hankaloittaa muiden kaupantekoa omilla mielipiteillään!!!!
http://www.rajalacamera.fi/nikkor-af-s- ... tty-1.html
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Tuo Rajalan kakkula ei välttämättä kunnoltaan ole lainkaan saman tasoinen, joten yksilöt eivät siten välttämättä ole vertailukelpoisia.
Ilmoituksessa lisäksi lukee, että tarjouksia kuunnellaan, joten mainittu peruste ylihinnasta ei mielestäni tässä kohdin toteudu eli kirjoittelu kallistuu lievästi aiheettoman puolelle spegen itsensä perustelemana.
Ilmoituksessa lisäksi lukee, että tarjouksia kuunnellaan, joten mainittu peruste ylihinnasta ei mielestäni tässä kohdin toteudu eli kirjoittelu kallistuu lievästi aiheettoman puolelle spegen itsensä perustelemana.