Viimeiselle matkalle...
-
Viimeiselle matkalle...
...saateltiin isoisä viime lauantaina, joku muu saa nyt kaataa hirvet ja kerätä hillat. Tämmöinen ruutukin tallentui, vaikkei kuvaaminen oikein päällimmäisenä mielessä ollutkaan...

Ei kuvaustoimintaa tällä hetkellä
-
Täällä tulkittava ilmeisesti niin, että peruskökköä kun ei lytätä muttei myöskään kehuta.. Kyllä minä kommentoinnin ja arvioinnin kestän, en olisi muuten koko ruutua laittanut.
Saatan itse olla kutakuinkin sokea kuvan suhteen tosin, joten varsinkin kehitysehdotukset enemmän kuin tervetulleita!
Isosiä oli jo pitkään täysin vuoteenomana, varmasti kova paikka koko elämänsä Lapille ja metsästykselle eläneelle miehelle joten pois pääsy ollut varmasti helpotus.
Saatan itse olla kutakuinkin sokea kuvan suhteen tosin, joten varsinkin kehitysehdotukset enemmän kuin tervetulleita!
Isosiä oli jo pitkään täysin vuoteenomana, varmasti kova paikka koko elämänsä Lapille ja metsästykselle eläneelle miehelle joten pois pääsy ollut varmasti helpotus.
Ei kuvaustoimintaa tällä hetkellä
-
- Viesti:
ite kyl tykkään kuvana, harvoin pidän vahvoista vinjenteistä mut tällaisiin tilanteisiin/kuviin kyllä sopii hyvin. kuvan surullinen tunnelma välittyy katsojalle ja mustavalkoisuus luo dramatiikkaa...
tsekkaa--->Kuvat.fi
-