Ensinnäkin kiitos kaikille kommenteista ja kannustuksesta. Ja erityisesti Nomadille... juuuri tällaista palautetta haluan... tällä voin kehittää kuvaamistani!
Olen itse huomannu tuon "pakkomielteen" tiukkoihin rajauksiin... ehkä tulee siitä, että olen aiemmin millimetrien puutteessa jäänyt liian kaus kohteesta. Tällöin mielestäni tärkeät ja linnuissa kauniit yksityiskohdat eivät ole erottuneet riittävän hyvin. Ja nyt yritän kompensoida sitä kun välineet antavat siihen mahdollisuuden.. ja ehkä jotain katoaa samalla.
Usein se ympäristö antaisi jotain lisää kuvaan... Otetaan opiksi.
Jotenkin näin...
Kettu-kuvassa ei valitettavasti ole alhaalla oikealla tyhjää tilaa. Asennosta sinänsä pidän kun näkyy kettun selkääkin pidemmälti. Alkuperäisestä kuvasta leikkasin hieman vasemmasta yläkulmasta pois... vähän olisi kaivannut lisää tilaa alas.
Tässä siitä kuitenkin edellinen ruutu, jossa kettu paremmin vaakasuorassa, joka ehkä antaa toisenlaisen mielikuvan kuvakulmasta. Edelleen ahtaasti rajattu. Katsoin vielä, että olin ottanut kuvan 100-400 mm putkella 110mm polttovälillä... Olisi pitänyt käyttää jalkazoomia....
Ja kauempaa iltavalossa...