Kakkosessa on juu idistä, hauska ruutu. Olisi riittänyt yksinäänkin tämä kyseinen kuva, ei noista muista oikeen nyt fiiliksiä herää.. Kolmas toki mainio peruskuva sinivuokkoryppäästä.
Kiitos! Arvasin, että kakkonen on ykkönen. Itse tykkään ykkösestä eniten. Se on omaan silmään rauhallinen ja tarpeeksi ei esittävä kuitenkin tunnistettava. Olisi hauska tehdä siitä oikein iso vedos ja katsoa, miten hyvin epäterävyys piirtyy.
Sakke_K kirjoitti:
Ykkösessä on aika paljon löysää ylhäällä, kakkosessa huomattavasti parempi sommittelu mun mielestä.
Mä taas ajattelen niin, että seinälle ripustettuna katselukorkeus on juuri sopiva, kun ylhäällä on tilaa. Lisäksi fotosynteesiin valo tulee taivaasta eli ylhäältä. Kukkia myös katsellaan useimmiten ylhäältä alaspäin.
Sakke_K kirjoitti:
Ykkösessä on aika paljon löysää ylhäällä, kakkosessa huomattavasti parempi sommittelu mun mielestä.
Mä taas ajattelen niin, että seinälle ripustettuna katselukorkeus on juuri sopiva, kun ylhäällä on tilaa. Lisäksi fotosynteesiin valo tulee taivaasta eli ylhäältä. Kukkia myös katsellaan useimmiten ylhäältä alaspäin.
Ok, muista toki että terälehdet eivät kyllä yhteytä :-)