Munt kirjoitti:Kaulasta ei osaa varmaksi sanoa onko rusketusraja vai photoshoppi?
Kait se on "rusketusraja". Luontainen väritys minulla on semmonen kalanvatsanvaalea jota tuo löysähkö kaula-aukko paljastaa. Kait tuo kaula on ottanut jotain punaa keväthangilla :)
Rockford kirjoitti:Tämäkin on erinomainen kuva, mustempi musta kuin tuossa toisessa antaa paljon jämäkämmän vaikutelman.
Olet varmaan 500 000 kuvaaja, joka ottaa oman kuvansa sälekaihtimien välistä tulevaa valoa hyväksi käyttäen..
Katse kiinnittyi ensin cucciin..
Ihan toimiva otos.
mercury kirjoitti:Hyvä toimintakuva. Seuraavassa fokus pyssyyn. Millit 9? Ei saa selvää.
-y-
9mm STI Marauder. Mut kyl mä mieluummin, kun valita pitää, pistän simmut tarkoiks, pyssyllä niin väliä. Jos sitten valaistuksella ja himmentämällä yrittäis kaiken teräväks niin sitten joo. Mut toisaalta yritän lavastamatta ja toimintaa häiritsemättä saada aidosta tilanteesta kuvaa.
mercury kirjoitti:Hyvä toimintakuva. Seuraavassa fokus pyssyyn. Millit 9? Ei saa selvää.
-y-
9mm STI Marauder. Mut kyl mä mieluummin, kun valita pitää, pistän simmut tarkoiks, pyssyllä niin väliä. Jos sitten valaistuksella ja himmentämällä yrittäis kaiken teräväks niin sitten joo. Mut toisaalta yritän lavastamatta ja toimintaa häiritsemättä saada aidosta tilanteesta kuvaa.
Jep ok, Dixie Dregs, TX.:) Ja mun ja ehkä hyvattinkin pyynnöstä tän topicin voisi sulkea. On tää liian GAY ja selfie! :D