M: Canon 7D Mark II
Koekuvat otettu eli muutama tuhat. Ostettu www.verkkokauppa.com (31.10.2014) ja suomenkielinen ohje on sähköisessä muodossa PDF. Kaikki löytyy mitä pakettiin kuuluu + ylimääräinen tarvikeakku.
Viimeisimpiä tällä rungolla otettuja kuvia löytyy esim...
http://www.ppie.net/gallery/gallery.php?c=35&id=4050
Hintapyyntö: 1500eur
Tiedustelut YV:nä.
M: Canon 7D Mark II
-
-
...tuolta pari riviä eroista... :D
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12704128
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12704128
https://www.flickr.com/photos/127715893@N04
Miehen voi saaha pois Lapista, mutta Lappia ei miehestä
-Lordi-
5D3, 17/3.5, 24-105/4L IS, 50/1.4 USM, 70-200/2.8L
Olympus XZ-1
https://www.flickr.com/photos/127715893@N04
Miehen voi saaha pois Lapista, mutta Lappia ei miehestä
-Lordi-
5D3, 17/3.5, 24-105/4L IS, 50/1.4 USM, 70-200/2.8L
Olympus XZ-1
-
Matka jota varten kameran hommasin on ohi ja täytti siellä tehtävänsä. Ja kun olen tottunut FF kuvanlaatuun, niin paluuta ei taida enää olla. Hyvin kamera toimii, eikä siis minulla oikeastaan ole muuta moittittavaa, kuin kuvan laatu korkeilla ISO arvoilla. Edeltäjään verrattuna eteenpäin on menty, mutta onko riittävästi? Matkani aikana ja siellä kameraa käyttäessäni totesin, että minulle tuo ei sttenkään taida riittää. Toki osaavalla kuvankäsittelyllä päästään hyvään lopputulokseen, mutta itse en haluaa näprätä joka kuvaa pitkään.Photari812 kirjoitti:Miksi haluat päästä kamerasta eroon? Onko se sittenkään parempi kun vanha 7D? Olis kiva kuulla kokemuksia ja eniten kiinnostaa kuvanlaadun kehitys edeltäjään.
:Petri Pietiläinen
-
Myynnissa kirjoitti:Matka jota varten kameran hommasin on ohi ja täytti siellä tehtävänsä. Ja kun olen tottunut FF kuvanlaatuun, niin paluuta ei taida enää olla. Hyvin kamera toimii, eikä siis minulla oikeastaan ole muuta moittittavaa, kuin kuvan laatu korkeilla ISO arvoilla. Edeltäjään verrattuna eteenpäin on menty, mutta onko riittävästi? Matkani aikana ja siellä kameraa käyttäessäni totesin, että minulle tuo ei sttenkään taida riittää. Toki osaavalla kuvankäsittelyllä päästään hyvään lopputulokseen, mutta itse en haluaa näprätä joka kuvaa pitkään.Photari812 kirjoitti:Miksi haluat päästä kamerasta eroon? Onko se sittenkään parempi kun vanha 7D? Olis kiva kuulla kokemuksia ja eniten kiinnostaa kuvanlaadun kehitys edeltäjään.
Juuri sitä mitä pelkäsinkin :( Ei tulee tähän taloon ei. 1799€ uudesta kohinakoneesta ei paljoa lämmitä. Eli kirkkaan kesäpäivän kamera kunhan pitää ISO satasessa ja vie kuvan pienelle Lr 5.7 lenkille. FF on se vaan se juttu ei auta. Eläköön 1DX ja 5DMark III :) Itselläni löytyy myös vanha 7D ja kohina riittää. Surkee tapaus kertakaikkiaan. Taitaa Nikonin kollega tehdä parempaa jälkeä hämärässä jne. En ole Nikonia testannut, mutta tällä foorumilla varmaan löytyy asiasta tietäviä.
-
ISO1250 saakkaa pärjää vielä hyvin eikä aikaa mene kuvan säätelyyn, mutta tuosta eteenpäin sitten. ISO3200 - 6400 pitää jo sitten valotuksen osua hyvin kohdalleen ja säätämistä riittää. AF on kyllä hyvä, osuu ja uppoaa lähes aina.Photari812 kirjoitti:Myynnissa kirjoitti:Matka jota varten kameran hommasin on ohi ja täytti siellä tehtävänsä. Ja kun olen tottunut FF kuvanlaatuun, niin paluuta ei taida enää olla. Hyvin kamera toimii, eikä siis minulla oikeastaan ole muuta moittittavaa, kuin kuvan laatu korkeilla ISO arvoilla. Edeltäjään verrattuna eteenpäin on menty, mutta onko riittävästi? Matkani aikana ja siellä kameraa käyttäessäni totesin, että minulle tuo ei sttenkään taida riittää. Toki osaavalla kuvankäsittelyllä päästään hyvään lopputulokseen, mutta itse en haluaa näprätä joka kuvaa pitkään.Photari812 kirjoitti:Miksi haluat päästä kamerasta eroon? Onko se sittenkään parempi kun vanha 7D? Olis kiva kuulla kokemuksia ja eniten kiinnostaa kuvanlaadun kehitys edeltäjään.
Juuri sitä mitä pelkäsinkin :( Ei tulee tähän taloon ei. 1799€ uudesta kohinakoneesta ei paljoa lämmitä. Eli kirkkaan kesäpäivän kamera kunhan pitää ISO satasessa ja vie kuvan pienelle Lr 5.7 lenkille. FF on se vaan se juttu ei auta. Eläköön 1DX ja 5DMark III :) Itselläni löytyy myös vanha 7D ja kohina riittää. Surkee tapaus kertakaikkiaan. Taitaa Nikonin kollega tehdä parempaa jälkeä hämärässä jne. En ole Nikonia testannut, mutta tällä foorumilla varmaan löytyy asiasta tietäviä.
Muokattu 2.12.2014: Vedetään pois myynnistä. Taidan ihan elmarin kiusaksi pitää rungon ja ottaa sillä hyviä kuvia:-) No ei, kun kävin tarkemmin reissukuvia läpi, taisi kojun lasin läpi kuvaaminen viedä hieman enemmän laadusta pois, kun ensin näyttikään. 1Dx kuvista kun huomasin, että sekin hieman kärsi olosuhteista, joten taisin nyt hätiköidä ja pahoittelen turhaa myynti-ilmoitusta.