Valoa tien päässä

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Matti_JH
Viesti:

Valoa tien päässä

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Liekö jo ollut, tuskin...

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

Hyvä valo, mutta huono reunapiirto. Kuvan vasen reuna myös ikävän tukkoinen sävyistä. Kouluarvosana kuvalle tällaisenaan 7+.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
fleshlight

Viesti Kirjoittaja fleshlight »

Ettei vain olisi tosiaan jo ollut, silmän mukainen kuva joka tapauksessa!
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Kuva on hieno, mutta väkisin vain mietin että tuohon kun olisi saanut pari-kolme sopivaa ihmishahmoa tulemaan kohti kameraa.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
tonskulus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonskulus »

Hyvä otos kokonaisuutena kuitenkin.
Nurkkapiirto tosiaan tuo mieleen Canon 17-40L:n, jolle olen itse parempaa vastinetta etsimässä.
Toisinaan tuo häiritsee mutta eipä siihen esim tässä kuvassa juuri huomio kohdistu.
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
http://tonskulus.kuvat.fi/
Matti_JH
Viesti:

Kiitti. Tarkennus on missä lie, yksi ensimmäisistä samyangilla nappaamistani, eli todennäköisesti tarkennus on ollut himpun yli äärettömän...
Työmatkalla, auto seis, kuva, matka jatkuu.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

tonskulus kirjoitti:Nurkkapiirto tosiaan tuo mieleen Canon 17-40L:n, jolle olen itse parempaa vastinetta etsimässä.
Juu, erittäin laajan Canon L-kokemuksen omaavana valokuvaajana uskallan sanoa, että tuo Canonin 17-40L on kamalin L-objektiivi mitä minulla koskaan oli käytössä, kuva-alan reunat 17 millillä täyttä suttua ja kuraa. Mutta ihan rehellisesti sanottuna jopa minun nykyinen yleisluontokuvausobjektiivini, halpa AF-S Nikkor 28-300 VR superzoomi piirtää kuva-alan nurkat paljon paremmin kuin tämä objektiivi, jolla Heli Nissinen on tämän taidepaukkunsa ottanut! :)
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
tonskulus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonskulus »

spege kirjoitti:
tonskulus kirjoitti:Nurkkapiirto tosiaan tuo mieleen Canon 17-40L:n, jolle olen itse parempaa vastinetta etsimässä.
Juu, erittäin laajan Canon L-kokemuksen omaavana valokuvaajana uskallan sanoa, että tuo Canonin 17-40L on kamalin L-objektiivi mitä minulla koskaan oli käytössä, kuva-alan reunat 17 millillä täyttä suttua ja kuraa. Mutta ihan rehellisesti sanottuna jopa minun nykyinen yleisluontokuvausobjektiivini, halpa AF-S Nikkor 28-300 VR superzoomi piirtää kuva-alan nurkat paljon paremmin kuin tämä objektiivi, jolla Heli Nissinen on tämän taidepaukkunsa ottanut! :)
No tässä nyt kävi ilmi jotta tarkennus ei ole ollut ihan ilmeisesti kohdallaan, Samyang 14mm on lisäksi kohtalaisesti kaareva tarkennustaso joka tuo omat ongelmansa läpiterävän kuvan aikaansaamiseksi. Ko. samyn omistaneena, sillä saa kyllä todella skarppia jälkeä nurkasta nurkkaan, mikäli nyt ei joku huono yksilö satu olemaan.
Ehkäpä tuollaista Samyangia voisi vielä harkitakin.
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
http://tonskulus.kuvat.fi/
Matti_JH
Viesti:

Kyllä tuo nättiä jälkeä tekee, nyt kun osaa tuon niksit (eli ääretön ei ole äärettömän merkissä...)

http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 05#1156705

Yöhommiin tämän lähinnä ostin

http://www.fredmiranda.com/forum/topic/1324034/
Vastaa Viestiin