Tarkoituksena on kuvata ns. mallimaisia kuvia ja kesällä käytin enimmäkseen luonnonvaloa. Se on ihan hauskaa hommaa vaikka välillä toivoisi että valo pysyisi pidempään muttumattomana. Tarvittaessa saa sitten kyllä todella monenlaista jälkeä. Halusin kuvata mahdollisimman montaa eri mallia jotta voin harjotella mallinohjausta.
Laitan tänne vaan muutaman kuvan ja loput voi käydä kurkkimassa mun Flickristä.
Ensin Suvi! Suvi oli tosi mukava ja puhelias tyyppi :) Hänellä on paljon taustaa erilaisista missikisoista mutta nyt yritettiin pysyä kaukana missityylin kuvista:

Forest portrait by VilleK_, on Flickr

Forest portrait by VilleK_, on Flickr
Seuraavana vuorossa Laura. Laura oli hiukan ujompi mutta kuitenkin täysillä mukana kuvahommassa. Todella mukava kuvata ihmisten kanssa ketkä haluaa olla kameran edessä :)

Laura by VilleK_, on Flickr
Sitten tulee Anniina ja Hymy. Anniina otti muhun Facebookin kautta yhteyttä ja kyseli haluaisinko kuvailla häntä hevosen kanssa TFP-pohjalta. Ajattelin että tota voisi olla kiva kokeilla koska ei ollut lainkaan kokemusta hevosten kanssa touhuamisesta ennen tätä. Kuvaus olikin sitten täynnä kaikenlaista säätämistä kun nähtävästi saaliseläimet käyttäytyy vähän eri tavoin kuin esim. koirat joista kokemusta löytyy :) Tässä tuli paljon oppia ja lopulta saatiin ihan kivat kuvat joihin molemmat olivat tyytyväisiä. Myös Anniinalla oli kohtuu paljon missitaustaa.

Anniina and Hymy by VilleK_, on Flickr

Anniina and Hymy by VilleK_, on Flickr
Oon varsin tyytyväinen siihen että sain Suvin ja Anniinan kohtuullisen kauas perinteisistä missimeiningeistä :)
Laitetaan tähän vielä yks vanhempi kuva Lindasta joka on kuvattu saitin hengen vastaisesti filmille (RB67 + 180/4.5 + Fuji Superia 400). En muista oliko täällä mutta pistetään uudestaan jos sattui olemaan :) Itse tykkään tästä todella paljon. Tässä oli mukana ammatti-ihminen tekemässä meikkiä ja hiusta ja kyllähän sen huomaa :)

Meikki ja hiukset | Anni Jää
Korut | Plico Accessories
Postailen tänne jatkossa lisää ja laitan otsikkoon tiedon viimeisimmästä päivityksestä.
Mukava kun katsoit! Kommentit on myös kivoja!