Nikon D610 sopivat objektiivit
-
Nikon D610 sopivat objektiivit
Sigmalla on DG lyhenne joka sopii tähän runkoon ja Nikon D ilmeisesti sopii, mutta mitä muita lyhenteitä on jotka sopivat tähän runkoon?
Elä ja ihastu, ei elämä siitä pahastu.
-
- Viesti:
Itse ajattelisin niin päin, että Nikonilla/Tokinalla DX ei sovi eikä Sigmalla DC eikä Tamronilla Di II. Tai jos tarkkoja ollaan niin sopiihan nuokin, mutta silloin runko oletusarvoisesti kroppaa kuvaa.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
Tai kyllähän ne sopii, mutta silloin kuvataan kroppimoodissa.Rockford kirjoitti:Itse ajattelisin niin päin, että Nikonilla DX ei sovi eikä Sigmalla DC. Tai jos tarkkoja ollaan niin sopiihan nuokin, mutta silloin runko oletusarvoisesti kroppaa kuvaa.
Oikeastaan ainoat Nikonin obiskat joita D610 ei voi käyttää ovat syvältä 70-luvulta (tai aikaisemmin) valmistetut ns. pre-Ai objektiivit. Mutta noihinkin voi tehdä Ai-modauksen.
Muuten suurinpiirtein kaikki käy. Sivuseikkana tosin mainittakoon Nikonissa ei voi käyttää Canonin objektiiveja koska Nikonin runkopaksuus on suurempi.
-
Mulla on kroppikoon putkia, mutta haluaisin fx putken myös. Siis sellaisen 18-120 alueelle. Tai sitten ei zoomia vaan pari kiinteätä.
Aiemmin olen ostanut sigman 70-200, eli teleä en tarvitse.
Kameratorilla on paljonkin putkia, mutta olen ihan sekaisin noissa lyhenteissä.
Aiemmin olen ostanut sigman 70-200, eli teleä en tarvitse.
Kameratorilla on paljonkin putkia, mutta olen ihan sekaisin noissa lyhenteissä.
Elä ja ihastu, ei elämä siitä pahastu.
-
- Viesti:
-