laserpelto
-
laserpelto
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
-
- Viesti:
Jos toi on valomaalaus laserosoittimella tms. pistemäisellä laserilla niin tosi hienosti kyllä toimii. Itse oisin kokeillut säätää taustaa reilusti kylmempisävyiseksi.
Joskus olen miettinytkin, että saiskohan jostain kohtuuhintaan jonkinlaisen skannaavan laserin mitä vois käyttää maisemakuvauksessa? Telkussa näyttivät taannoin ohjelmaa jossa joku heppu teki skannaavalla laserilla projisoituja animaatioita joita sitten esitti jossain yleisölle.
Joskus olen miettinytkin, että saiskohan jostain kohtuuhintaan jonkinlaisen skannaavan laserin mitä vois käyttää maisemakuvauksessa? Telkussa näyttivät taannoin ohjelmaa jossa joku heppu teki skannaavalla laserilla projisoituja animaatioita joita sitten esitti jossain yleisölle.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
Juu laserihan se.Rockford kirjoitti:Jos toi on valomaalaus laserosoittimella tms. pistemäisellä laserilla niin tosi hienosti kyllä toimii. Itse oisin kokeillut säätää taustaa reilusti kylmempisävyiseksi.
Tuossa vielä toinen kokeilu laajemalla lasilla:
Tuo osaväritys on smemoinen klisee josta olen vannonut pysyväni kaukana. Koitin kyllä sitäkin photarissa eikä se oikeastaan huonolta näyttänyt.
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
-
- Viesti:
Kliseenhän mistä tahansa tekniikasta tekee laiska toteutus, ei itse tekniikka. Sopivassa tilanteessa sopivaan näkemykseen yhdistettynä kliseekin voi muuttua kiinnostavaksi. Tässä kuvassa oli sopivaa kokeilunhalua ja näkemystä takana, siksi tuumin että se voisi vaikka toimiakin.janne. kirjoitti: Tuo osaväritys on smemoinen klisee josta olen vannonut pysyväni kaukana. Koitin kyllä sitäkin photarissa eikä se oikeastaan huonolta näyttänyt.
Kiinnostava on tuo toinenkin kuva, jopa parempi kuin ensimmäinen.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
-