Tästähän oikein tuntee kuinka kohta jää jyrätyksi tuon pilven toimesta. Harvinaisen vaikuttava, tuollainen säätilan muutos, salama ja käypänen maisema samassa kuvassa. Siltä varalta että joku ideakin kiinnostaa: En tiedä voisko tätä kuvaa enää nyt otettuna parantaa, mutta vielä vaikuttavampi tämä voisi olla jos etualan kivet olisi märkiä ja kiiltäviä. Ämpäri mukaan?
Kappas! Sie olit se ukkeli joka hiippaili larun rantakalliolle toissayönä. Tällaista kuvaa jäin itse kaipaamaan mutta autottomana viimeinen bussi lähti yhdeltä. Muuten olisi voinut jopa morjestaa mutta kiire tuli T. Se huppupäinen hiippari
Todella hieno kuva! Salamkuvauksessa on vähän sama viehetys kun kalastuksessa, ikinä ei tiedä mitä koukkuun jää ja taivoitellaan aina sitä suurinta.
Hieno nähdä sommiteltuja salamakuvia.
Ei tuota oikean reunan valoisuutta saisi laskettua. Siellä kun näyttäisi yksi salama lyövän maahan, saisi sen parremmin esiin. Tai sitten vaan minun silmät harittaa.
Nyt tuli kaimalla täysosuma!
Ei voi kuin onnitella, lähestulkoon täydellinen salamakuva. Kuvassa omasta mielestä kaikki palaset kohdallaan, ukkosmyrskyn synkkyys, maiseman syvyys ja tietenkin komeat salamat.
Njuu kannattaa toki olla varovainen. Tuona yönä olin porkkalanniemessä josta jyty meni vähän ohi mutta tuli myöhemmin mantereelle ja iski kämpästä parin sadan metrin päähän kolme laakia perätysten. Meni koko pitäjänmäeltä katuvalot pimeeks. Eipä ois juuri huvittanut olla siinä rantamännikön lähellä senkään myrskyn alla.