Miten mä saisin lightroom 5.4:ssa lens correction muutoksia tehtyä usealle kuvalle samaan aikaan?
Koitin niin, että valitsin kuvat ja sitten korjasin ko kohdan, mutta se muutos tuli voimaan vain ensimmäisessä kuvassa
Lightroom lens correction samaan aikaan usealle kuvalle
-
Lightroom lens correction samaan aikaan usealle kuvalle
Elä ja ihastu, ei elämä siitä pahastu.
-
- Viesti:
Teet sen yhteen (ensimmäiseen) kuvaan, sen jälkeen valitset kaikki ja oikeasta alakulmasta "Sync". Katsot, että esiintulevassa dialogissa on "Lens Corrections" valittuna.
---
Joskus yritin laittaa asetukset niin, että Lr tekisi tuon lens Correctionin suoraan import-vaiheessa, mutta en saanut sitä koskaan toimimaan. Se valitsi jotain ihme random-profiileja objektiiveille.
---
Joskus yritin laittaa asetukset niin, että Lr tekisi tuon lens Correctionin suoraan import-vaiheessa, mutta en saanut sitä koskaan toimimaan. Se valitsi jotain ihme random-profiileja objektiiveille.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Hei!
Teen linssinkorjauksen importin yhteydessä. Mutta se toimii vain yhdelle objektiiville, esim EF 24-105. Jos käyttää tällä presetillä vaikka EF 70-200 objektiivia, homma ei pelaa. Sille kai täytyisi tehdä oma preset.
En ole päässyt perille, miten LR:n linssinkorjaus toimii. Esim Sigman objektiiveille olen joutunut aina hakemaan oikean putken käsin, vaikka se on LR:n valikoimassa ja objektiivin tiedot löytyvät EXIF-datasta.
Mikko
Teen linssinkorjauksen importin yhteydessä. Mutta se toimii vain yhdelle objektiiville, esim EF 24-105. Jos käyttää tällä presetillä vaikka EF 70-200 objektiivia, homma ei pelaa. Sille kai täytyisi tehdä oma preset.
En ole päässyt perille, miten LR:n linssinkorjaus toimii. Esim Sigman objektiiveille olen joutunut aina hakemaan oikean putken käsin, vaikka se on LR:n valikoimassa ja objektiivin tiedot löytyvät EXIF-datasta.
Mikko
-
Mulla toimii importinkin yhteydessä kaikille linsseille. Tein vain asetukset jossa kaikki lens correctionissa on laitettu automaattiseksi ja laitoin sen oletukseksi importin yhteydessä.
Tässä vielä linkki, toiminee myös sinulla: https://mega.co.nz/#!gUMFASJS!R2M2tqnh1 ... wTAYALScLo
Tässä vielä linkki, toiminee myös sinulla: https://mega.co.nz/#!gUMFASJS!R2M2tqnh1 ... wTAYALScLo