YO -kuvia
-
- Viesti:
Mukavaa menoa!
Isoimmat mutinat:
- Minun silmään iho voisi olla vähän vähemmän oranssi muutamassa laakissa (#1 ja #6)
- Toisen kuvan lehdet hiusten päällä eivät toimi itselle.
- Kuudennen kuvan poseerauksen ja käytetyn polttovälin yhdistelmä ei ehkä ole kaikkein imartelevin tälle mallille.
Oma suosikki on #7. Todella nappiin osunut iloinen ilme ja sävytkin vimpan päälle :) Muutenkin kyllä oikein näppärää laajiksen käyttöä potreteissa. Itse en saa tätä toimimaan omaan silmään about koskaan.
Ja kelitkin näytti suosivan. Hyvä!
Isoimmat mutinat:
- Minun silmään iho voisi olla vähän vähemmän oranssi muutamassa laakissa (#1 ja #6)
- Toisen kuvan lehdet hiusten päällä eivät toimi itselle.
- Kuudennen kuvan poseerauksen ja käytetyn polttovälin yhdistelmä ei ehkä ole kaikkein imartelevin tälle mallille.
Oma suosikki on #7. Todella nappiin osunut iloinen ilme ja sävytkin vimpan päälle :) Muutenkin kyllä oikein näppärää laajiksen käyttöä potreteissa. Itse en saa tätä toimimaan omaan silmään about koskaan.
Ja kelitkin näytti suosivan. Hyvä!
-
- Viesti:
Mukavan erilaisia kuvia keskenään, eikä turhan perinteisiä. Oma suosikki on #6 noista mainituista puutteista huolimatta. Kuvassa vaan on jotain mikä toimii mulle hyvin. Terävät neulaset ja mallin korut toimii yhteen ja hieno valo pehmentää kuvaa sopivasti. Kolmonen toimii mulle myös hyvin.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
-
- Viesti:
-
Juu tuo 1-3 neito valmistui ammattikoulusta niin lakki uupui :) Tää oli nyt vähän tällainen lämmin kausi kuvankäsittelynkin osalta..! :D
Nojoo, olihan tuo silleen tarkoituksella että jotenkin aattelin sen tuohon symmetrisesti. Kieltämättä kuitenkin pieni päänhalkuufiilis tuosta tulee kun kirkkain silmin katselee :)
Nojoo, olihan tuo silleen tarkoituksella että jotenkin aattelin sen tuohon symmetrisesti. Kieltämättä kuitenkin pieni päänhalkuufiilis tuosta tulee kun kirkkain silmin katselee :)