YO -kuvia

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
IGOR90

YO -kuvia

Viesti Kirjoittaja IGOR90 »

Jee, tässäpi olisi muutama sisäänheitto-otos joita näppäisin kameralle menneellä viikolla valmistuneista, lisää löytyy http://iirorautiainen.blogspot.fi/2014/ ... staus.html

1
Kuva

2
Kuva

3
Kuva

4
Kuva

5
Kuva

6
Kuva

7
Kuva

8
Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Ville^K
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Mukavaa menoa!

Isoimmat mutinat:
- Minun silmään iho voisi olla vähän vähemmän oranssi muutamassa laakissa (#1 ja #6)
- Toisen kuvan lehdet hiusten päällä eivät toimi itselle.
- Kuudennen kuvan poseerauksen ja käytetyn polttovälin yhdistelmä ei ehkä ole kaikkein imartelevin tälle mallille.

Oma suosikki on #7. Todella nappiin osunut iloinen ilme ja sävytkin vimpan päälle :) Muutenkin kyllä oikein näppärää laajiksen käyttöä potreteissa. Itse en saa tätä toimimaan omaan silmään about koskaan.

Ja kelitkin näytti suosivan. Hyvä!
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Mukavan erilaisia kuvia keskenään, eikä turhan perinteisiä. Oma suosikki on #6 noista mainituista puutteista huolimatta. Kuvassa vaan on jotain mikä toimii mulle hyvin. Terävät neulaset ja mallin korut toimii yhteen ja hieno valo pehmentää kuvaa sopivasti. Kolmonen toimii mulle myös hyvin.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
ISSPES

Viesti Kirjoittaja ISSPES »

1. ja 6. oli omasta mielestäni parhaat, erottui heti joukosta.
IGOR90

Kiitoksia kommenteista! joo onhan ton laajemman linssin käyttö haastavaa, mutta palkitsevaa sitten jos ja kun saa sen toimimaan potreteissa noin läheltä kuvatessa :) Kiva kuulla myös että on noihin perinteisimpiin kuviin saatu edes hiukan hajurakoa!
camcam

Viesti Kirjoittaja camcam »

Kuvista 1-3 ei päälle päin uskoisi yo-kuviksi. Keltaisuuden eikä oranssin puutteesta ei voi moittia.
vilpertt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vilpertt »

Sävyt ja tunnelmat toimivia, erottuvat massasta. Kolmoskuvan tausta mietityttää, oliko tuo karmin sijoitus törröttämään päästä tarkoituksellista?
Blogi
Portfolio
Naamakirja
Hää -ja muita kuvauksia kaakkois-Suomessa
IGOR90

Juu tuo 1-3 neito valmistui ammattikoulusta niin lakki uupui :) Tää oli nyt vähän tällainen lämmin kausi kuvankäsittelynkin osalta..! :D

Nojoo, olihan tuo silleen tarkoituksella että jotenkin aattelin sen tuohon symmetrisesti. Kieltämättä kuitenkin pieni päänhalkuufiilis tuosta tulee kun kirkkain silmin katselee :)
Vastaa Viestiin