Millä ohjelmalla voisi verrata kahta hakemistopuuta windowsi
-
Millä ohjelmalla voisi verrata kahta hakemistopuuta windowsi
Millä ohjelmalla voisi verrata kahta hakemistopuuta windowsissa että mistä hakemistosta puuttuu joku kuva joka on toisessa hakemistopuussa.
-
Hakemistovertailua
Scooter software: Beyond Compare
http://www.scootersoftware.com/
Toimii erinomaisesti. Sillä pystyy tekemään paljon enemmänkin kuin vain vertailemaan.
- Markku
http://www.scootersoftware.com/
Toimii erinomaisesti. Sillä pystyy tekemään paljon enemmänkin kuin vain vertailemaan.
- Markku
-
Mainosohjelma (PUP = potentially unwanted program). Nyt en ole varma, mutta olet voinut asentaessa hyväksyä jonkin työkalurivin, johon sisältyy hälytykseen johtanut mainosohjelma (adware).musti kirjoitti:että silleen
"The file that was tested for FreeFileSync was FreeFileSync_6.2_Windows_Setup.exe. These tests apply to FreeFileSync 6.2 which is the latest version last time we checked. FreeFileSync contains adware which was bundled with this software by the developer and not by LO4D.com."
-
Beyondcompare on myös tuttu ja toimii, se vaan taisi olla maksullinen.
Tuosta freefilesyncistä sen verran että en kyllä itse saanut mitään wareilmoitusta, tosin en koskaan asenna mitään kylkiäisiä ohjelmien mukana ja enpä nyt muista että oliko tossa jotain sellaista mukana.
Mulla on käytössä noi kaikki kahdessa eri koneessa ja ihan hyvin on pelannut. Beyondcompare työn puolesta käytössä mutta siksi nuo kaksi mainitsin että ne ei ainakaan maksa mitään.
Tuosta freefilesyncistä sen verran että en kyllä itse saanut mitään wareilmoitusta, tosin en koskaan asenna mitään kylkiäisiä ohjelmien mukana ja enpä nyt muista että oliko tossa jotain sellaista mukana.
Mulla on käytössä noi kaikki kahdessa eri koneessa ja ihan hyvin on pelannut. Beyondcompare työn puolesta käytössä mutta siksi nuo kaksi mainitsin että ne ei ainakaan maksa mitään.
-
-
Joo, toki onnistuu noin. Mutta kun kyseessä on kymmeniätuhansia tiedostoja jotka kaikki ovat samassa muodossa DSC_xxxx_.NEF niin kyllä joku softa tekis sen tehokkaammin.kekalainen kirjoitti:Mitään erillistä ohjemaa tuohon ei tarvita. Avaa ensimmäinen tiedostokansio normaalisti ja sen jälkeen napsauta vertailtavaa tiedostokansiota hiiren oikealla painikkeella ja valitse komento "avaa uudessa ikkunassa". Asettele ikkunat rinnakkain ja vertaile tiedostoja.
keka
-
- Viesti:
OSX on oikea käyttöjärjestelmä, ja siellä on työkaluja vaikka mihin.plrbr kirjoitti:Löytyiskö Macille ehdotuksia vastaavista ohjelmista? Vai tekeekö OSX jopa itse, eipä ole tullut kokeiltua koskaan.
Avaa terminaali. Anna komento:
diff -rq folder1 folder2
jossa siis nuo folderit on vertailtavien hakemistopuiden juuret. Tuloksena
on lista eroista tiedostonimissä ja kaikissa alihakemistoissa.
olli Rinne http://www.digifaq.info/
-
Ok, näin vähän arvasinkin että löytyyhän se sieltä. Kiitos.olli R kirjoitti:OSX on oikea käyttöjärjestelmä, ja siellä on työkaluja vaikka mihin.plrbr kirjoitti:Löytyiskö Macille ehdotuksia vastaavista ohjelmista? Vai tekeekö OSX jopa itse, eipä ole tullut kokeiltua koskaan.
Avaa terminaali. Anna komento:
diff -rq folder1 folder2
jossa siis nuo folderit on vertailtavien hakemistopuiden juuret. Tuloksena
on lista eroista tiedostonimissä ja kaikissa alihakemistoissa.
-