Sattumalta satuin paikalle ja ihmettelin, että mitä kaveri kuvaa noin selkä kaarella. Taitaa Canonin valovoimanen ällä painaa niin paljon, että selkä menee kaarelle.
Sattuuko kyseinen kuvaaja olla aktiivinen foorumilla, jos on niin kiitos ja anteeksi :)
Paparazzihommat on kyl hauskoja, näitäki kuvatessa tuli oikeen sellanen hieno kyttäysfiilis :D
En uskaltanu mennä niin lähelle et olisin tunnistanu kameran ja linssin. Pysyttelin oman 200 F2.0 kanssa niin kaukana ku mitä tollasen nysätelen kanssa pystyy ole.
Kakkonen näistä paras. Oletko muuten ihan varma ettet itse kuvaile vastaavissa asennoissa? Monesti sitä ihan huomaamattaan yltää melkoisiin suorituksiin. :)
Sarek kirjoitti:Kakkonen näistä paras. Oletko muuten ihan varma ettet itse kuvaile vastaavissa asennoissa? Monesti sitä ihan huomaamattaan yltää melkoisiin suorituksiin. :)
Tämä. Syy miksi en juuri koskaan julkisilla paikoilla kuvaile :)
Sarek kirjoitti:Kakkonen näistä paras. Oletko muuten ihan varma ettet itse kuvaile vastaavissa asennoissa? Monesti sitä ihan huomaamattaan yltää melkoisiin suorituksiin. :)
En myönnä mitään. Siinä oliski hauska kuva jos joku olis ottanu musta kuvan ottamassa kuvaa näistä kahdesta.
Eikös tää selän kaarelle laitto oo se kiinteen 50 tai 85 millisen zoomi. Selkää joko eteen tai taakse nii johan zoomaa :D