Nuorempana tuli kuolattua lehtien myyntipalstoilla lojuvia uskomattomia maanteiden kaunottaria, joissa oli aina joku maininta "Paasikiven vanha Plymouth" tai "Olavi Virran entinen Mosse" tai "Irwinin vanha horsma". Jäin nuoren ikäni takia tästä kaikesta paitsi, mutta nyt voin paikata. Tästä Sibeliuksen vanha digikamera!! :D
Hei Munt!
Kerrohan sinä, kun niin usein nettiä käyttelet, että onko joku taho onnistunut teleportaatiossa, koska esittelemäsi paketti on myynnissä kahdella mantereella. Vai sukkuloiko Sibben haamu ylivalonnopeudella kummankin myyntipisteen väliä?
Viimeinen sekoittava tekijä on, kun Amerikassa myytävää pakettia (sama paketti kuin Suomessa myytävä) ei voi lähettää Suomeen?
Tätä en ymmärrä kansakoulupohjalla! Enkä edes amiskoulutuksella.
Lastenkirjojakin myönnän kirjoittaneeni, mutta näin hienoa juonikulkua en olisi kuuna päivänä keksinyt.
Kuvitteellinen kamera tykötarpeineen yhtä aikaa kahdessa paikassa. Tai nyt mä hokasin: ne ovatkin fotoneita, eivät fotoaparaatteja!
(Tomslow Field, kuivia vitsejä jo seitsemällä eri vuosikymmenellä.)
kunijo-1 kirjoitti:Tuo kannattaisi jo käydä Joensuusta noutamassa...
Niinpä. Tuntuu kuitenkin ihmeelliseltä, ettei se ole mennyt jo kaupaksi tässä ajassa ja tuolla hinnalla.
Torissa on nyt todella epämääräistä myyjää liikkeellä. Hyviäkin tarjouksia on, mutta en ostaisi mitään, ellei voi noutaa ja tarkistaa, että tavara on laillisella omistajalla ja ehjää.
Laitoin myyntipalstalle tästä kommentin, kun nuo voisi hyvin huutaa pois ja antaa tunnukselle negaa, eli kusiainen ei saisi koskaan tehtyä tällä tunnuksella enää tiliä.
Onneton vedättäjä, yritti eilen huijata mua, tunnuksensa "Karjalainen" nyt on suljettu, kun ilmoitelin asiasta. Pyysi toisen kohdesta rahat omalle tilille avoimesti, menikö hänen ehdollinen tuomio ees umpeen?
Tässä hänen YV:nsa mulle:
Hei, olet tällä hetkellä tehnyt suurimman
tarjouksen huutokaupassa.(iPhone 5S) Haluaisin tehdä kaupat sinun
kanssasi, jos se sopii teille.Haluan lopettaa huutokaupan jo nyt ja sinä
maksaisit minulle pian. jasinä maksaisit minulle, mitä olet tarjonnut.
(350 euroa)Ole hyvä jamaksa 358e sis. postikulut pankitillileni: , IBAN
tilinumero:EE192200221058140636, BIC/SWIFT koodi: HABAEE2X, Saaja: Holger Pöykiö,Lähetän pakettisi heti samana päivänä, kun maksu
näkyytililläni!Rahat tilille ennen klo 16 niin tavarat on sinulla
seuraavanapäivänä. Annan postin lähetystunnuksen heti tekstiviestillä
kun olenpaketin laittanut matkaan.Annan sinulle palautetta annathan
sinäkinpalautetta minulle. Kiitos!T: Maja Karjalainen-Pöykiö
Myydään. Ilmoittaja: Vaino Jarventaus. Ilmoitus jätetty 15 joulukuuta 17:45.
Sijainti: Uusimaa - Helsinki Hinta: 2 400 eur Tyyppi: Kamerat
Tuotteen ominaisuudet:
Nopeus ja tarkkuus täydellisessä harmoniassa
D4 tarjoaanopeuden ja tarkkuuden , joka määritellä uudelleen käsiteohikiitävä hetki . Huolellisesti valittu FX-koon 16,2 megapikselin CMOS-kenno on yhdistetty Nikonin tehokas EXPEED3 kuvaprosessori upeita still jopa 11 kuvaa sekunnissa . 91000 pikselin RGB 3D värimatriisimittaus III anturi kumppaneiden kanssa Nikonin kehittynyt SRS toimittaa verraton tarkkuutta jokaisessa kehyksessä . Lisäänopeampia ja sujuvampia 51 pisteen automaattitarkennus kamera, joka voi pysyä teidän kanssanne .
Korkealaatuinen odotat Nikon
Mitä ovat nopeus ja tarkkuus ilman kuvanlaadun ? Nikonin FX-koon ( 36.0mm x 23.9mm ) CMOS- kenno tuottaa 16,2 tehokkaan megapikselin tarkkuus hieno yksityiskohta . Jokainen tämän merkittävän anturin 7,3 mikronin pikseliä on suunniteltu keräämään enintään valoa tuottaa upeita kuvia ja videota D4 : n laaja ISO- alueella 100 12800 ( laajennettavissa alas 50 ja enintään 204800 ) . Arvatakorkein kuvanlaatu kirkas ja tumma ammunta . Plus , EXPEED3 kuvankäsittely tuottaauskollisin värejä , sävyjä jalaaja dynaaminen alue .
Broadcast - laatu ja erinomainen ohjaus
Kuntoimeksianto edellyttää broadcast - tasoista videokuvaa ja ääntä , D4 on valmis . Valitse kolmesta Multi - alueen tila Full HD D - Movie ( 1080p ) videoformaatteja : FX , DX taiuuden 2.7x rajaustilassa - kaikki 16:9 kuvasuhteella . Valotuksen säätö auttaa pitämäänsama näyttää alusta loppuun . Sisäänrakennettu HDMI avulla voit katsella videotaulkoisen näytön tai tallentaa pakkaamatonta 8 - bittinen 4.2.2 materiaalia suoraanulkoiseen tallennuslaitteeseen . Jopa ottaa 2 megapikselin still samanaikaisesti kun kuvaamisen . Kiinnitä ME - 1 stereomikrofoni ja tallentaa hifi audio pienellä kameralla melua. Näytöllä äänitason indikaattorit jakuulokeliitäntä avulla voit seurata ja säätää ääntä 20 vähitellen toimia . D4 vie sinut herättävä vielä uskomattomia videoita helposti.