Ensimmäisessä kuvassa mua häiritsee vähän tuo kainaloiden näyttäminen ja lisäksi mallin vasen käsi (oikealla puolella kuvaa) näyttää hiukan oudolta koska olkavarsi ja kyynervarsi ovat molemmat suunnilleen suoraan kuvaajaa kohti. Tässä kuvassa mallin käsien väri eroaa hiukan naaman, kaulan ja rinnan väristä. Säätäisin ehkä käsien väriä enemmän naaman ja rinnan värin suuntaan. Kurkkasin myös isomman reson kuvaa, ja mun amatöörin silmään näyttää siltä että silmien alusista ja poskista on vähän kadonnut tekstuuri jälkikäsittelyssä.
Tykkäilen jälkimmäisestä enemmän. Poseeraus on enempi mun mieleen koska se on luonnollisemman näköinen asento. Tykkään itse tuosta, että malli on sellaisessa asennossa missä hänet voisi tavata vaikkei kamera olisikaan lähellä :) En tiedä oletko lisännyt silmien väriä johonkin suuntaan, mutta voisi olla ehkä hitusen luomumpi fiilis. Kaulan ja rinnan iho näyttää mun ruudulla paljon oranssimmalta kuin naama ja kädet.
Toi tausta ja syväys ei oikein toimi mulle kummassakaan tapauksessa ja jälkimmäisen kuvan lens flaren poistaisin myös. Tuo näyttää kovasti olevan se fotarin default lens flare mikä ei kyllä toimi mitenkään päin missään kuvassa imo.
Kiitoksia! perustelltu kommentti. paljon asiaa kuvista ja niiden sävy eroista sen verran että on äärimäisen hastavaa saada aina joka paika täysin saman sävyiseksi, koska ei ihmis ihokaan ole tasalaatuinen. Toisaalta taas monesti valot tuovat juuri ne eri sävyt räikeämmin esiin, ehkä tuossa ensimmäisessä valot on ollu pikasen liian liki mallin asennon ottaen huomioon.
taustat siinäpä vasta on ongelma siihen tarvitaan kyllä huomattava määrä viellä viilausta, nyt vaan ympäsin jonkun jonka halusin jättää täysin taka-alalle. Täytyy yrittää miettiä jotain ratkaisua tulvaisuuteen millä alkaa noita leikaa limaa taustoja tekemään järkevästi.