NYC 1.-6.6.2013
-
- Viesti:
NYC 1.-6.6.2013
Pojan kanssa NYCissä pistäytymässä. Kamera mukana. Tässä nyt ensimmäinen erä näytille.
-
- Viesti:
-
-
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Oma suosikki toistaiseksi tuo Times Square. Siinä on väriä ja tunnelmaa loistavasti. Eka Flatiron on myös huima, mutta jotenkin tuntuu että rajaus on vähän ahdas eikä päivänvarjo etualalla tuo oikein mitään lisää kuvaan.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
- Viesti:
Joo. Senpä takia näitä on hyvä postailla muidenkin katseltavaksi. Kun itse ei, varsinkaan näin heti matkan jälkeen, osaa katsoa objektiivisesti. Tuo Flatironin edusta on melkoisen ahdas, mutta mitäs näitä selittelemään ;)Rockford kirjoitti:Eka Flatiron on myös huima, mutta jotenkin tuntuu että rajaus on vähän ahdas eikä päivänvarjo etualalla tuo oikein mitään lisää kuvaan.
Entäs tää (tästä on jo yksi katuvalo hävitetty):
Ja parit kellot:
Jostain syystä suurin osa mun kuvista on pystykuvia...
-
- Viesti:
Mukavia kuvia erityisesti siksi, että itse olin juuri toukokuun kolmannen viikon tuolla. Minulta löytyy lähes samanlainen Staten Islandin lautan kuva ja sama sumuinen profiili kaupungista otettuna tuolta lautalta. Flatironin edusta on tosiaan yllättävän ahdas.
Erityisesti tykkään tuosta kiiltävästä Times Squaren kuvasta. Siellä on täytynyt tulla todella kovaa vettä, kun tuo aukea on noin tyhjä. Näköjään se Lego-avaruusalus on jo viety pois.
Erityisesti tykkään tuosta kiiltävästä Times Squaren kuvasta. Siellä on täytynyt tulla todella kovaa vettä, kun tuo aukea on noin tyhjä. Näköjään se Lego-avaruusalus on jo viety pois.
olli Rinne http://www.digifaq.info/
-
- Viesti:
Joo, vettä tuli aika lujaa. Ja vaikkei se newyorkilaisia tuntunut haittaavan, turistit pysyivät poissa. Tosin kellokin taisi olla vasta siinä ysin tienoilla aamulla.olli R kirjoitti:Erityisesti tykkään tuosta kiiltävästä Times Squaren kuvasta. Siellä on täytynyt tulla todella kovaa vettä, kun tuo aukea on noin tyhjä. Näköjään se Lego-avaruusalus on jo viety pois.
Pannaas parit pilvenpiirtäjät, ettei itse asia unohdu.