Ihme kun ei yhtään Yo -kuvaa ole tänne kukaan laittanut, minä uhmaan tätä nyt sitten. Tässä olisi ekat ottamani yo -kuvat, kommenttia olisi kiva kuulla :)
1.
_mg_9276 by Iiro Rautiainen, on Flickr
2.
_mg_9299 by Iiro Rautiainen, on Flickr
3.
_mg_9334 by Iiro Rautiainen, on Flickr
4.
_mg_9351 by Iiro Rautiainen, on Flickr
5.
_mg_9357 by Iiro Rautiainen, on Flickr
6.
_mg_9389 by Iiro Rautiainen, on Flickr
7.
untitled_panorama1 by Iiro Rautiainen, on Flickr
YO -kuvia
-
-
- Viesti:
Ihan mukavan näköistä settiä. Malli on varsin luonnollisen näköinen ja ilmeet toimivat. Taustat ovat myös kivan kesäiset.
Muutamia parannusehdotuksia:
- Toisessa kuvassa olisin kääntänyt mallia siten, että päävalo olisi tullut hiukan lähempää kuvausakselia jolloin valoa tulisi enemmän myös naaman vasemmalle puolelle. Samoin viimeisessä kuvassa valo jakaa naaman liian tiukasti kahtia.
- Toisessa kuvassa ruusu on tiukasti nyrkin sisällä. Tämän ote voisi olla hiukan sirompi.
- Kuudes kuva ei mielestäni toimi. Lakki on siinä jotenkin hiukan liian lähellä ja suuri.
- Minun silmään toinen ja viimeinen kuva ovat hiukan vinossa ja ne voisi suoristaa.
Kokonaisuutena kuitenkin varsin hyvää settiä :)
Itse havahduin tähän yo-kuva-asiaan liian myöhään ja tälle keväälle ei tullut kuvattua yhtään lakkiaiskuvaa varsinkaan kun kukaan lähipiiristä ei saanut lakkia :(
Muutamia parannusehdotuksia:
- Toisessa kuvassa olisin kääntänyt mallia siten, että päävalo olisi tullut hiukan lähempää kuvausakselia jolloin valoa tulisi enemmän myös naaman vasemmalle puolelle. Samoin viimeisessä kuvassa valo jakaa naaman liian tiukasti kahtia.
- Toisessa kuvassa ruusu on tiukasti nyrkin sisällä. Tämän ote voisi olla hiukan sirompi.
- Kuudes kuva ei mielestäni toimi. Lakki on siinä jotenkin hiukan liian lähellä ja suuri.
- Minun silmään toinen ja viimeinen kuva ovat hiukan vinossa ja ne voisi suoristaa.
Kokonaisuutena kuitenkin varsin hyvää settiä :)
Itse havahduin tähän yo-kuva-asiaan liian myöhään ja tälle keväälle ei tullut kuvattua yhtään lakkiaiskuvaa varsinkaan kun kukaan lähipiiristä ei saanut lakkia :(
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Itse en ole jaksanut tänne postata kuvia, kun tällä foorumilla ihmiskuvat harvoin keräävät mitään kommentteja... pari yo:ta tuli lauantaina kuvattua, ja neljä vielä tällä viikolla jäljellä :)
Mukavan luonnollisia kuvia, tyttökin selkeästi viihtyy kameran edessä, niin sait vähän monipuolisuuttakin kuviin. Tuo bokeh on tosiaan varsin rauhatonta ja itseäkin hieman häiritsee kuvissa, mutta asiakasta asia tuskin kamalasti haittaa.
Tuolta meikäläisen blogista löytyy pari räpsyä lauantailta, jos niitä kiinnostaa käydä kurkkimassa :)
Mukavan luonnollisia kuvia, tyttökin selkeästi viihtyy kameran edessä, niin sait vähän monipuolisuuttakin kuviin. Tuo bokeh on tosiaan varsin rauhatonta ja itseäkin hieman häiritsee kuvissa, mutta asiakasta asia tuskin kamalasti haittaa.
Tuolta meikäläisen blogista löytyy pari räpsyä lauantailta, jos niitä kiinnostaa käydä kurkkimassa :)
http://heinosenjanne.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viesti:
Höh. Katsoisin kyllä mielelläni enemmänkin potretteja täällä.Kenzy kirjoitti:Itse en ole jaksanut tänne postata kuvia, kun tällä foorumilla ihmiskuvat harvoin keräävät mitään kommentteja
Itse koitan kommentoida ja katsella kaikki potrettikuvat läpi. Aina ei kyllä sanottavaa löydy, mutta useimmiten jotain :)
Muoks.
Kenzy, kävin katsomassa kuvia :) Kommentoin jos niille ilmestyy tänne oma säie.