Mänty kivikossa järven rannalla

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
fireisland

Mänty kivikossa järven rannalla

Viesti Kirjoittaja fireisland »

Tätä saamarin puuta olen käynyt kuvaamassa jo kolmen vuoden ajan,enkä oikeen koskaan saa tallennettua siten kuten haluaisin. Tässä uusin versio parin tunnin takaa. Mitä mieltä?
Kuva
A pine tree at the rocks by Palosaari, on Flickr
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
temirhan

Viesti Kirjoittaja temirhan »

Keskity mäntyyn, nyt jää männyn alusta, juuret ja tausta toistensa "alle".
Eli anna tilaa/vettä hiukan männyn tyvelle.
Vaikeaa on tämä kuittailu ilman paikan tuntemusta.
janu5

Viesti Kirjoittaja janu5 »

Olet ollut oikeaan aikaan liikkeellä.
Kuvassa on paljon elementtejä joista pidän, värimaailma on upea, paikka on kuvauksellinen, vastarantojen heijastukset vedessä ja tuo dramaattinen taivas.
Oletko kuvannut hiukan turhan alhaalta, näkisin mielelläni edes vähän vettä kivien joiden päällä mänty kasvaa ja vastarannan välissä.
Onko paikallista terävöitystä laitettu reippaasti kun ovat nuo pilvet niin rosoiset, itse tykkään pehmosista pilvistä.
Hieno on mutta vielä pientä viilausta niin...
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Mun mielestä olet sommitellut puun sivuosaan. Ihan kuin et kuitenkaan luottaisi, että mänty riittää aiheen keskiöön! Katse valuu tuonne maisemaan, sommittelun huippupisteeseen...
--------
Aves!
IGOR90

Viesti Kirjoittaja IGOR90 »

Tykkään sävyistä ja yleisestä tunnelmasta, mutta puun ja kivikon leikkautuminen vastarannan rantaviivaan häiritsee hieman.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

IGOR90 kirjoitti:Tykkään sävyistä ja yleisestä tunnelmasta, mutta puun ja kivikon leikkautuminen vastarannan rantaviivaan häiritsee hieman.
Jos tuo mänty olisi terävämpi, niin ei se häiritsisi lainkaan. Pitäisikö tämä kuvata focus stacking menetelmällä vai menisikö överiksi?

http://www.stevemackayphotography.com/s ... 30929.html

Toisaalta tässä on nyt selvästi tausta pääosassa ja hieno tausta onkin. Itse kuvaan näitä vastaavia useimmiten tarkentamalla tuohon mäntyyn ja sillä hyvä. Tausta jää vähän softiksi, mutta se ei haittaa.

..
fireisland

Viesti Kirjoittaja fireisland »

Kiitos palautteesta!

Vähän tuo vastarannan leikkautuminen häiritsee itseänikin. Varsinkin kun pystykuviin, joita kokeilin vaakakuvien jälkeen, tajusin ottaa tuon huomioon. Ne versiot eivät sitten muuten olleet niin näyttäviä.
Vastaa Viestiin