Käytettyjen objektiivien hinnat Canon vs Nikon
-
Käytettyjen objektiivien hinnat Canon vs Nikon
Myyntipalstalla tuntuu Canoniin sopivien kakkuluiden pyyntihinnoissa olevan Canon-lisää. Nikoniin sopivien hintapyynnöt ovat järjestään edullisempia, ainakin tuntuu näin. Suositumpi merkki, paremmat hinnat?
-
Re: Käytettyjen objektiivien hinnat Canon vs Nikon
Vanha sanonta "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa" pitää paikkansa.panman kirjoitti:Myyntipalstalla tuntuu Canoniin sopivien kakkuluiden pyyntihinnoissa olevan Canon-lisää. Nikoniin sopivien hintapyynnöt ovat järjestään edullisempia, ainakin tuntuu näin. Suositumpi merkki, paremmat hinnat?
-
Suositumpi merkki - perässä hiihtäjät - vähemmän pohdintaa ja analysointia - valmis maksamaan enemmän :)panman kirjoitti:.... Suositumpi merkki, paremmat hinnat?
Big Mac ei ole maailman parasta ruokaa, vaikka sen suosiosta niin voisikin päätellä.
Hyvin menee kun ei vertaa
----------------------------------
----------------------------------
-
Samoin ei PCeetkään ole Mäkkejä parempia vaikka suositumpia. Ja ennen kun kukaan väittää että olen väärässä puhun omista tarpeistani.karhut kirjoitti:Suositumpi merkki - perässä hiihtäjät - vähemmän pohdintaa ja analysointia - valmis maksamaan enemmän :)panman kirjoitti:.... Suositumpi merkki, paremmat hinnat?
Big Mac ei ole maailman parasta ruokaa, vaikka sen suosiosta niin voisikin päätellä.
ps. sama suosio määrä juttu taitaa kuulua myös taidetarvikeisiin... ja tämä jälkimäinenkin hieman makuasia kuitenkin.
-
No tuohon on tietty syynä:
1 Hyvästä voi pyytää.
2 Nikonistit yrittävät epätoivoisesti hinnalla millä hyvänsä päästä eroon suttulaseistaan.
3 Canonistit rikkaita, Nikonistit köyhiä.
Se on varmaan tuo kolmas kohta, koska kaikki tuntuvat olevan minun ulottumattomissani.
Uusiin ei ole varaa, vanhoista ei kukaan mitään maksa.
1 Hyvästä voi pyytää.
2 Nikonistit yrittävät epätoivoisesti hinnalla millä hyvänsä päästä eroon suttulaseistaan.
Se on varmaan tuo kolmas kohta, koska kaikki tuntuvat olevan minun ulottumattomissani.
-
Merkkien välisiin eroihin pyyntihinnoissa en osaa sanoa mitään, mutta tänä keväänä obiskakauppaa tehneenä voin todeta, että nyt tuntuu olevan ostajan markkinat ainakin C:n puolella.
Myin pois huomattavasti halvemmalla kuin alun perin pyysin, mutta vastaavasti ostin uuden käytetyn tilalle huomattavasti halvemmalla kuin olin budjetoinut. Ja L-sarjasta oli kyse molemmissa tapauksissa.
Pari vuotta sitten käytettyjen hinnat olivat paljon kovemmat.
Myin pois huomattavasti halvemmalla kuin alun perin pyysin, mutta vastaavasti ostin uuden käytetyn tilalle huomattavasti halvemmalla kuin olin budjetoinut. Ja L-sarjasta oli kyse molemmissa tapauksissa.
Pari vuotta sitten käytettyjen hinnat olivat paljon kovemmat.
-
aladdin kirjoitti:No tuohon on tietty syynä:
1 Hyvästä voi pyytää.
Kuka Canoni rimpuloita tahtoisi.:) Oikeasti joka merkillä huonoja ja hyviä.