Tällaista tällä kertaa:
- 2 kpl Sandisk Extreme Pro SDHC 16GB 90MB/s
- Canon-punainen salaman siirtokisko
- Pixel Componor keskiökytkentäjohto
Myös Canon EOS 6D tuli vihdoinkin hankittua.
Viimeksi muokannut HarriJ, Maalis 07, 2013 13 : 36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
Eiliseltä Helsingin reissulta tarttui matkaan 1 Nikkor 18.5mm f/1.8. Tytär kun näki nyt koko tämän 1 V1 setin, niin hän sanoi heti: "Minä otan sitten tämän kameran kun se on niin pienikin". :-)
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
Nätti retromuotoiltu kompaktikamera on houkuttanut pidemmän aikaa ja bongasin eBaysta Leica D-Lux 4 -huutokaupan mikä sulkeutui tänään niin tuli sitten sellainen napattua parilla sadalla. Eipä tuo varmaan nykymalleille kennonsa puolesta enää pärjää mutta voittanee kuitenkin kännykkäkameran ja onhan siinä punainen piste :)
Itse pähkäilen samaan linssiin Kenkon ja Nikonin oman telejatkeen välillä... :) Kenko olisi halvempi mutku jos kuitenki sen Nikonin aavistuksen paremman kuvanlaadun/tarkennuksen...
Ja itse olen lähiaikoina ostanut SB-600, Manfrotto 5001b nano- salama jalustan, Nikonin AF-S 60mm f/2.8 Micro
Itse pähkäilen samaan linssiin Kenkon ja Nikonin oman telejatkeen välillä... :) Kenko olisi halvempi mutku jos kuitenki sen Nikonin aavistuksen paremman kuvanlaadun/tarkennuksen...
Ja itse olen lähiaikoina ostanut SB-600, Manfrotto 5001b nano- salama jalustan, Nikonin AF-S 60mm f/2.8 Micro
Tänään kuvailin tuolla kombolla testiräpsyjä, ja kyllä se kuvanlaatu hyvää on täydellä aukolla tuollakin jatkeella. Tarkennusnopeudesta en osaa vielä sanoa mitään, mutta kyllä tuo sisätiloissa ainakin napakasti osui.
Tuo Kenkon jatkehan on testeissä pärjännyt kuvanlaadullisesti yhtä hyvin kuin nikonin oma. Se testi oli tosin tehty 70-200 VR:llä, jos oikein muistan.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan