Lisää kuvia blogin puolella
Mielenkiintoista. Mulle taas heräsi kiinnostus kuulla lisää kuvaajan kokemuksista kuvakojupalveluista ja napata sitten kamera kyytiin ja yrittää itse.imattila kirjoitti:Sama :D Tosin semmonen olo mulla tulee melkeen sama kenen kuvia katon :(Zoom 505 kirjoitti:Nää on näitä kuvia että ite tekis mieli heittää kamera jonkkaan ja ruveta vaikka keräämään postimerkkejä.
Nimenomaan tästä on kyse. Kuvat ovat hienoja...muuta en ole väittänytkään. Näitä kuvia ei oteta sattumalta vaan etukäteisvalmistelut oikein tehtynä mahdollistaa tämän kaltaiset hienot kuvat. Sempä takia toppuuttelinkin ettei kameraa näiden takia nurkkaan tarvi heittää eikä näissä ole mitään mahdotonta mystistä taitoa vaativaa vaan ainoastaan asiaan perehtymistä, etukäteisvalmistelujen huolella tekemistä ja loputonta odottelua. Itse kameran laukaisimen painallus tämän kaltaisissa kuvissa on loppujen lopuksi pieni osa kuvaamista. Suurin hatun noston arvoinen työ on tehty jo siinä vaiheessa kun kuvaaja kömpii sinne kyttäyskoppiin sen kameransa kanssa.mixout kirjoitti:Hattu pois päästä. Todella hienoja kuvia, hieno eläin ja hienossa ympäristössä. Puolet valokuvasta on olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta tämä ei silti vähennä kuvien arvoa. Tuskin kukaan TÄYSIN sattumalta näitä löytää ;)
Ja älkää niitä kameroita nurkkaan heittäkö, tämmöisistä kuvista voi inspiroitua yrittämään enemmän. Jotain mitä voi itse tavoitella.
Jos ihan hiljaa hiipii kuusikon lomassa, voi pystyä yllättämään maakotkan, joka on saalistanut jäähtyneen ketun.Magneetto kirjoitti:Kakkonen on todellinen helmi.
Onko tilanne rakennettu vai satuitko paikalle?
Näin on.. Näistä ykköskuva on kelpo vetäisy. Sopivan pelkistetty kylmine sävyineen. Hieno. Vielä kun taivaassa olisi ollut väriä hieman enemmän.MKi kirjoitti:Maakotka on sen verran arka erämaan lintu, että väittäisin ettei tällaisiin tilanteisiin helposti metsässä vain "törmää". Onhan kaikki tietysti mahdollista, mutta sitten voi mennä täyttämään viikon lottokuponkia, sillä yhdellä voittavalla rivillä ;)