Nikon D300s vai D3200?

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

pekde kirjoitti:
paaton kirjoitti:Tämän lasken itse jo epäonnistuneeksi, vaikka näin pienessä koossa se vielä menetteleekin.
Tosi hyvä ja hieno kuvahan toi on! Hyvin erityinen tunnelma, tulee ihan joku videopeli mieleen.

Näistä laajis kuvista voisi tosiaan saada aika kivoja, jos oppisi photarin käytön. Muutenkin maailma näyttää ultra laajiksen kautta paljon hauskemmalta.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

Eikä tuossakaan mario kuvassa ole edes ollut flashi liian kovalla. Joku puupää lightroomin käyttäjä oli vain vääntänyt tenavan kohdalta sudilla valotusta melkein aukon ylemmäs.

http://japesone.kapsi.fi/gallery/Images ... 8074-3.jpg
timpsula

Viesti Kirjoittaja timpsula »

pekde kirjoitti:Itse kysymykeen, niin en ottaisi kumpaakaan kameraa. Jos pakko olisi, niin D300s.
Mikäs noissa kameroissa vastustaa, kiinnostaa kuulla kokemuksia tai perusteluja? :)
Avokid

Viesti Kirjoittaja Avokid »

timpsula kirjoitti:
pekde kirjoitti:Itse kysymykeen, niin en ottaisi kumpaakaan kameraa. Jos pakko olisi, niin D300s.
Mikäs noissa kameroissa vastustaa, kiinnostaa kuulla kokemuksia tai perusteluja? :)
Asenne varmaankin.
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

pekde kirjoitti:
Hel_NiS kirjoitti:Säätövarasta; D7000, yksi ruutu:
Hienosti on saanut parannettua sävyjä, mutta miksi olet kääntänyt horisonttia väärään suuntaan?
Itse asiassa on käännetty juurikin "oikeaan" suuntaan.
Vastaa Viestiin