jari siren kirjoitti:
Vertaile hyvä mies, kyllähän nuo näyttää vähämielisiltä, jos kyseessä on totuudenmukaisuus, niin voimmeko päätellä että.......
Tästähän paljastuikin juuri se miksi jari siren postasi tämän aloituksen tänne foorumille. Teet foorumilla puoluepolitiikkaa vähintäänkin kyseenalaisin keinoin.
Moderaattorina antaisin tästä kaltaisellesi typerykselle ikuisen bannin.
..
Enhän minä sille voi mitään miltä näyttävät?
Postasin kuvat valokuvauksellisista syistä, sillä olisihan noista saanut edustavampiakin kuvia.
Paljon ihmisiä kuvaneena koen asian mielenkiitoisena.
fotom kirjoitti:Voidaan myös todeta onko tämä ollut persuilta lähtöisin? Minkään muun puolueen kuvista ei puhuta yhtäpaljoa.
Tuskin on kukaan PS kannattaja kasannut tätä "persoonallisimpien ehdokkaiden kokoelmaa" ja levittänyt sitä ahkerasti vaikkapa vihreiden nuorten keskuudessa naamakirjassa. Ei ihan ensimmäiseksi tulisi kyllä mieleen.
Kuitenkin lopputuloksena on se, että kaikki sympatiapisteet menevät juuri näille kuvan ehdokkaille. Eikä vähiten siksi, että elitistiset punavihreät olivat ehtineet haukkua koko porukan luotaantyöntäviksi luusereiksi, kun kuvissa taas on selvästi aivan tavallisia demokratiaan uskovia ihmisiä, joihin äänestäjien on helppo samaistua.
..
Ikävää on se että näille nauretaan pitkin eurooppaa ja pieni ryhmä leimaa koko kansakuntaa:(
Niin ja edelleenkään syy ei ole kuvassa olijan, vaan sen joka on kuvannut ja kuvat hyväksynyt.
jari siren kirjoitti:Sanoppa munt, miksi käyt noin kuumana, kun joku julkaisee teidän virallisia vaali kuvia?
En mä käy kuumana.
Toiseksi ne ei ole minun tai meidän vaalikuvia, kun en kuulu tuohon puolueeseen.
Suoltamasi paskapuheen määrä vaan alkaa hiljalleen tökkiä. Olet jo pitkän aikaa postannut tätä tiettyä puoluetta ja sen puheenjohtajaa halveeraavia tekstejä tänne valokuvafoorumille. Asia ei kuulu tänne ja tämä ristiretkesi alkaa näyttää jo naurettavalta. Nolaat tällä vain itsesi.
fotom kirjoitti:Voidaan myös todeta onko tämä ollut persuilta lähtöisin? Minkään muun puolueen kuvista ei puhuta yhtäpaljoa.
Tuskin on kukaan PS kannattaja kasannut tätä "persoonallisimpien ehdokkaiden kokoelmaa" ja levittänyt sitä ahkerasti vaikkapa vihreiden nuorten keskuudessa naamakirjassa. Ei ihan ensimmäiseksi tulisi kyllä mieleen.
Kuitenkin lopputuloksena on se, että kaikki sympatiapisteet menevät juuri näille kuvan ehdokkaille. Eikä vähiten siksi, että elitistiset punavihreät olivat ehtineet haukkua koko porukan luotaantyöntäviksi luusereiksi, kun kuvissa taas on selvästi aivan tavallisia demokratiaan uskovia ihmisiä, joihin äänestäjien on helppo samaistua.
..
Ikävää on se että näille nauretaan pitkin eurooppaa ja pieni ryhmä leimaa koko kansakuntaa:(
Niin ja edelleenkään syy ei ole kuvassa olijan, vaan sen joka on kuvannut ja kuvat hyväksynyt.
Joka viidennen äänen saanut ryhmä ei ole pieni. :-S
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
jari siren kirjoitti:Niin ja edelleenkään syy ei ole kuvassa olijan, vaan sen joka on kuvannut ja kuvat hyväksynyt.
En usko, etteivätkö nuo kuvattavat olisi antaneet lupia kuvien julkaisemiseen, jos ne ovat vaalikuvia. Ihan tavallista duunariporukkaa nuo tyypit näyttävät olevan. Ei niissä piireissä arvosteta valokuvaajia tai valokuvia, moisia kalliisti rahastavia taiteilijanhupakoita. Joku kaveri, jolla on kamera, ottaa kuvat ja ne ovat hyviä, jos tutut pystyvät tunnistamaan kenet on kuvattu.
Se on toinen asia, että kannattaisiko puolueen ohjeistaa ehdokkaita tai vaikkapa maksaa kunnon kuvaaja koulukuvatyyliin. Voi olla, mutta voi olla että persujen kannattajakunta ei sittenkään arvosta viimeisen päälle sliipattuja kravattiketkuja. Rahvaanomainen tyyli voi erottua ihan hyvin muiden pintakiillosta.
määvaan kirjoitti: Vai noiltakos ihmisten tulisi näyttää, myös meidän maalaisten? *-)
Tuoltahan maalaiset näyttääkin aika usein: suhisevaa ja kirpparipaitoja. Tissit ei tosin törrötä enää Hell-looksin tapaan, vaan vetovoima on vienyt nisistä voiton.
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
jari siren kirjoitti:Sanoppa munt, miksi käyt noin kuumana, kun joku julkaisee teidän virallisia vaali kuvia?
En mä käy kuumana.
Toiseksi ne ei ole minun tai meidän vaalikuvia, kun en kuulu tuohon puolueeseen.
Suoltamasi paskapuheen määrä vaan alkaa hiljalleen tökkiä. Olet jo pitkän aikaa postannut tätä tiettyä puoluetta ja sen puheenjohtajaa halveeraavia tekstejä tänne valokuvafoorumille. Asia ei kuulu tänne ja tämä ristiretkesi alkaa näyttää jo naurettavalta. Nolaat tällä vain itsesi.
..
Kyllä. Tämä on valokuvaukseen keskittynyt sivusto.
En mä käy kuumana.
..
Niin sä olit näitä temppeliritareita kuten Breivik, no en vaan keksi sopimpaa puoluetta, siis jos meinaat äänestää.
En mä käy kuumana.
..
Niin sä olit näitä temppeliritareita kuten Breivik, no en vaan keksi sopimpaa puoluetta, siis jos meinaat äänestää.
jari siren kirjoitti:
Lukematta tätä ketjua kokonaan..
Voisko ylläpito kommentoida miksi Jari Siren saa vielä heitellä näitä älyttömyyksiään tänne? Softassa on kuitenkin se IP-bännäyksen mahdollisuus, ja esim. tuollaiset kommentit uivat jo niin syvissä vesissä, ettei mitään rajaa.
Puhumattakaan siitä, että Sireniltä nyt ei vaan näyttäisi löytyvän sosiaalisia taitoja tai internet-etiketin ymmärrystä edes sitä kuuluisaa vähää alusta.
jari siren kirjoitti:
Lukematta tätä ketjua kokonaan..
Voisko ylläpito kommentoida miksi Jari Siren saa vielä heitellä näitä älyttömyyksiään tänne? Softassa on kuitenkin se IP-bännäyksen mahdollisuus, ja esim. tuollaiset kommentit uivat jo niin syvissä vesissä, ettei mitään rajaa.
Puhumattakaan siitä, että Sireniltä nyt ei vaan näyttäisi löytyvän sosiaalisia taitoja tai internet-etiketin ymmärrystä edes sitä kuuluisaa vähää alusta.
VMP.
Niin tai aikaisempia ketjua, missä nimimerkki munt kertoo islamin tavoitteita aolla valloitaa länsimaat lisääntymällä ja siten saattaa sarialanlaki voipmaan, yms rasistisi kirjoitiuksia, jotka mukailee ns temppeliritareiden mielipiteitä!
jari siren kirjoitti:
Niin tai aikaisempia ketjua, missä nimimerkki munt kertoo islamin tavoitteita c´valloitaa länsimaat lisääntymllä ja siten saataa saianlaki vopimaan, yms rtasistisi kirjoitiksia, jotka mukailee ns temppeliritareiden mielipiteitä!
Tarkoitat varmaan sitä Muammar Gaddafin lausuntoa, jonka mukaan muslimien ei tarvitse hyökätä Eurooppaan, koska he voivat valloittaa sen lisääntymällä ja täyttämällä maan uskontonsa mukaisesti.
Kertoja tässä asiassa oli Gaddafi, en minä. Kiitos kuitenkin, että rinnastit minut tähän valtiomieheen... :)
jari siren kirjoitti:
Niin tai aikaisempia ketjua, missä nimimerkki munt kertoo islamin tavoitteita c´valloitaa länsimaat lisääntymllä ja siten saataa saianlaki vopimaan, yms rtasistisi kirjoitiksia, jotka mukailee ns temppeliritareiden mielipiteitä!
Tarkoitat varmaan sitä Muammar Gaddafin lausuntoa, jonka mukaan muslimien ei tarvitse hyökätä Eurooppaan, koska he voivat valloittaa sen lisääntymällä ja täyttämällä maan uskontonsa mukaisesti.
Kertoja tässä asiassa oli Gaddafi, en minä. Kiitos kuitenkin, että rinnastit minut tähän valtiomieheen... :)
..
Niin tai näin, niin skaba islamin suhteen oli sulla menossa?
jari siren kirjoitti:
..
Munt kirjoitti:
..
Saikohan jari bannia vai onko se lyömässä vaimoa tai hakemassa lisää kaljaa sivasta, kun ei ole varttiin tullut yhtään persunsolvausta? Tai ehkä jari käy K-kaupassa, koska tällöin vaimon lyömisestä saa plussaa, kun ostaa sieltä lisää laastaria...