Ei.emerik kirjoitti:Johtopäätös: Olet sitä parempi kuvaaja mitä paremmat välineet sinulla on kädessä. Ehkä tuo ajattelutapa selittää sen miksi vakavat kuvaajat hankkii aina uusimmista uusimman ping pong kameran? Ehkä sillä koetetaan luoda mielikuvaa, että olen vakavasti otettava kuvaaja. Onhan minulla näin kallis ping pong kamera, joten olen varmaan todella hyvä kuvaaja. Menikö oikein?nsamppa kirjoitti:Ja kun näet vastaavassa tilaisuudessa jonkun kaulassa Canonin 450D:n kittilinssillä ja naarmuisella suojasuotimella kuorrutettuna pyöröpolalla, tiedät, että nyt on palkattu kustannuksia säästämättä ja paras kuvaaja?
E. Lisäys.
Voisiko tuon niffen vastaavan viestin purkaa auki samalla avaimella ja tehdä siitä johtopäätöksen että olet huono kuvaaja, jos käytät Sonyn kameraa. Ei taida se mennä sen enempää oikein, vai?
Vastaus tähän mieltäsi askarruttavaan kysymykseen on huumori. Huumorikysymykseen toinen huumorikysymys perään. Pieni vinkki tämän mysteerin avaamiseen oli viestini lopussa, minkä jätit lainauksestasi pois.