MYYTY: Nikon Coolpix P7100

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
Vastaa Viestiin
habannaama

MYYTY: Nikon Coolpix P7100

Viesti Kirjoittaja habannaama »

Myynnissä erittäin hyväkuntoinen (uutta vastaava) kamera, jonka mukana tulee kaikki alkuperäiset härpäkkeet lootaa myöden + nahkainen, tuota varten valmistettu Nikonin oma säilytyslaukku.

Olen kameran toinen omistaja ja alkuperäinen omistaja myi sen rahapulassaan minulle, mutta oli hukannut varsinaisen ostokuitin.

Mukaan tulee Nikonin kansainvälinen todistus (taimikäsekeltainenlappunytonkaan...), jossa laitteen sarjanumero, eli löytynee tarkemmat ostospeksit (näin käsittäisin tuon).

Itse ostin tuon järkkäripaketin kaveriksi, kun olin luulossa, etten viitsi aina kantaa kamerareppua mukanani, jolla painoa D300:n ja usean objektiivin vuoksi melko paljon, vaan vähälle käytölle tuo on itsellä jäänyt, eli myynnin syy, pölyttyy kaapissa...

Kamera sijaitsee Turussa, jonne saa tulla testailemaan ennen ostoa, tahi kusti polkee...

Hp. uutta vastaavalle, vähän kuvatulle, hyvälaatuiselle Nikonille 160 € + postikulut.

Onnistuu myös postiennakolla + avaamis/tarkistamisoikeudella, kunhan postikulut kahteen suuntaan ensin tilille.

Halvin löytämäni uuden hinta; http://firsthand.fi/nikon-coolpix-p7100 ... 308-2.html
Viimeksi muokannut habannaama, Tammi 05, 2013 15 : 09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
habannaama

Päivitetääns hintaa, eli ei ole laatupokkari enää hinnasta kiinni...
jukka_ho

nikon p7100

Viesti Kirjoittaja jukka_ho »

tervehdys

Lähetin tarjouksen yksityisesti
habannaama

Vastattu.
jukka_ho

Missähän mahtaa kamera viipyä?

Maksoin kameran postikuluineen kohta kaksi viikkoa sitten, mutta ei ole kameraa näkynyt vaikka lupasit sen minulle postittaa. Yhteen tekstiviestiin vastasit(tosin viikon viiveellä) ja lupailit heti huomenna kameran postittaa ja laittaa seurantakoodin perään. Näin ei ole tapahtunut. Puhelimeenkaan et tunnu vastaavan. Mikä mahtaa olla viivytyksen syy?
jukka_ho

Missähän lupaamasi kamera mahtaa viipyä?!

Ei ole habannaamasta kuulunut reiluun viikkoon yhtään mitään lukuisista yhteydenottoyrityksistäni huolimatta. Ihmetyttää, kun noin kauan näillä palstoilla toiminut kaveri ei pidä lupauksiaan ja häneen ei saa millään keinolla yhteyttä.
Tällainen toiminta rämettää koko palvelun maineen ja uskottavuuden.
Brunberg

Viesti Kirjoittaja Brunberg »

Uhkaile rikosilmoituksella, jos sekään ei auta niin käyt tekemässä sen.
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

Saiko jukka_ho jo kameran?
jukka_ho

Olen saanut kameran ja se oli sovitunlainen. Kameran saaminen vaati tosin käynnin poliisilaitoksella ja rikosilmoituksen teon. Sen jälkeen kamera ilmestyi melko nopeasti.
Näin ei kaupanteon pitäisi mennä![b][/b]
kribe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Pitääpä laittaa myyjän nimi talteen, että tietää välttää kaupantekoa kyseisen nimimerkin kanssa. Tähän olisi kuitenkin kiva saada kuulla myyjän näkökulma asiaan, jos vaikka on jotain todellisia esteitä tullut..
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
kapa21

Viesti Kirjoittaja kapa21 »

kribe kirjoitti:Pitääpä laittaa myyjän nimi talteen, että tietää välttää kaupantekoa kyseisen nimimerkin kanssa. Tähän olisi kuitenkin kiva saada kuulla myyjän näkökulma asiaan, jos vaikka on jotain todellisia esteitä tullut..
Hyvä että kamera tuli lopulta. Toi rikosilmoitus on varmaan poistanut ne todelliset esteet....
Vastaa Viestiin