MYYTY: Nikon Coolpix P7100
-
MYYTY: Nikon Coolpix P7100
Myynnissä erittäin hyväkuntoinen (uutta vastaava) kamera, jonka mukana tulee kaikki alkuperäiset härpäkkeet lootaa myöden + nahkainen, tuota varten valmistettu Nikonin oma säilytyslaukku.
Olen kameran toinen omistaja ja alkuperäinen omistaja myi sen rahapulassaan minulle, mutta oli hukannut varsinaisen ostokuitin.
Mukaan tulee Nikonin kansainvälinen todistus (taimikäsekeltainenlappunytonkaan...), jossa laitteen sarjanumero, eli löytynee tarkemmat ostospeksit (näin käsittäisin tuon).
Itse ostin tuon järkkäripaketin kaveriksi, kun olin luulossa, etten viitsi aina kantaa kamerareppua mukanani, jolla painoa D300:n ja usean objektiivin vuoksi melko paljon, vaan vähälle käytölle tuo on itsellä jäänyt, eli myynnin syy, pölyttyy kaapissa...
Kamera sijaitsee Turussa, jonne saa tulla testailemaan ennen ostoa, tahi kusti polkee...
Hp. uutta vastaavalle, vähän kuvatulle, hyvälaatuiselle Nikonille 160 € + postikulut.
Onnistuu myös postiennakolla + avaamis/tarkistamisoikeudella, kunhan postikulut kahteen suuntaan ensin tilille.
Halvin löytämäni uuden hinta; http://firsthand.fi/nikon-coolpix-p7100 ... 308-2.html
Olen kameran toinen omistaja ja alkuperäinen omistaja myi sen rahapulassaan minulle, mutta oli hukannut varsinaisen ostokuitin.
Mukaan tulee Nikonin kansainvälinen todistus (taimikäsekeltainenlappunytonkaan...), jossa laitteen sarjanumero, eli löytynee tarkemmat ostospeksit (näin käsittäisin tuon).
Itse ostin tuon järkkäripaketin kaveriksi, kun olin luulossa, etten viitsi aina kantaa kamerareppua mukanani, jolla painoa D300:n ja usean objektiivin vuoksi melko paljon, vaan vähälle käytölle tuo on itsellä jäänyt, eli myynnin syy, pölyttyy kaapissa...
Kamera sijaitsee Turussa, jonne saa tulla testailemaan ennen ostoa, tahi kusti polkee...
Hp. uutta vastaavalle, vähän kuvatulle, hyvälaatuiselle Nikonille 160 € + postikulut.
Onnistuu myös postiennakolla + avaamis/tarkistamisoikeudella, kunhan postikulut kahteen suuntaan ensin tilille.
Halvin löytämäni uuden hinta; http://firsthand.fi/nikon-coolpix-p7100 ... 308-2.html
Viimeksi muokannut habannaama, Tammi 05, 2013 15 : 09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
-
nikon p7100
tervehdys
Lähetin tarjouksen yksityisesti
Lähetin tarjouksen yksityisesti
-
-
Missähän mahtaa kamera viipyä?
Maksoin kameran postikuluineen kohta kaksi viikkoa sitten, mutta ei ole kameraa näkynyt vaikka lupasit sen minulle postittaa. Yhteen tekstiviestiin vastasit(tosin viikon viiveellä) ja lupailit heti huomenna kameran postittaa ja laittaa seurantakoodin perään. Näin ei ole tapahtunut. Puhelimeenkaan et tunnu vastaavan. Mikä mahtaa olla viivytyksen syy?
-
Missähän lupaamasi kamera mahtaa viipyä?!
Ei ole habannaamasta kuulunut reiluun viikkoon yhtään mitään lukuisista yhteydenottoyrityksistäni huolimatta. Ihmetyttää, kun noin kauan näillä palstoilla toiminut kaveri ei pidä lupauksiaan ja häneen ei saa millään keinolla yhteyttä.
Tällainen toiminta rämettää koko palvelun maineen ja uskottavuuden.
Tällainen toiminta rämettää koko palvelun maineen ja uskottavuuden.
-
-
- Viesti:
-
Hyvä että kamera tuli lopulta. Toi rikosilmoitus on varmaan poistanut ne todelliset esteet....kribe kirjoitti:Pitääpä laittaa myyjän nimi talteen, että tietää välttää kaupantekoa kyseisen nimimerkin kanssa. Tähän olisi kuitenkin kiva saada kuulla myyjän näkökulma asiaan, jos vaikka on jotain todellisia esteitä tullut..