426
-
10D:n ja vanhempien Stigmojen kanssa on ollut paljon noita yhteensopivuusongelmia. Todennäköisesti putki alkaa toimia 10D:ssä, kun päivität sen Sigman maahantuojalla.
Itselläni oli Sigma 50/2,8 ex macro ja 10D:n kanssa ei toiminut. Päivitys maahantuojalla oli kuitenkin ainakin minulle ilmainen. Ja sen jälkeen putki toimi täysin.
Itselläni oli Sigma 50/2,8 ex macro ja 10D:n kanssa ei toiminut. Päivitys maahantuojalla oli kuitenkin ainakin minulle ilmainen. Ja sen jälkeen putki toimi täysin.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
sigmalla on ollut jotain yhteensopivuusongelmia vanhempien objektiivien ja uusien digirunkojen välillä. ota yhteyttä fokaan, foka päivittelee noita putkien sisuskaluja toimivammaksi.
www.foka.fi
edit: heh, samaan aikaan :)
(en kyllä jaksa editoidakaan enempää)
www.foka.fi
edit: heh, samaan aikaan :)
(en kyllä jaksa editoidakaan enempää)
-
- Viesti:
Joskus, bajonetti ei mene aivan samalla tavalla kohdalleen kun Canonin omilla, putki kunnolla kiinni uudelleen ja johan pelaa. Harvoin mutta joskus putken vaihdon jälkeen olen tuollaisen saattanut nähdä.
Saman virheen saa kyllä aikaan himmentämällä aukkoa hiemankin (täydellä aukolla virhettä ei välttämättä tule). Vanhemmat usein tosiaan toimii himmentämättä, joten kun sellaista on hankkimassa, muista kokeilla himmennettynä. Osan tosiaan saa päivitettyä, itselläni oli 24 mm laajakulma, jota ei saanut edes päivitettyä.
Saman virheen saa kyllä aikaan himmentämällä aukkoa hiemankin (täydellä aukolla virhettä ei välttämättä tule). Vanhemmat usein tosiaan toimii himmentämättä, joten kun sellaista on hankkimassa, muista kokeilla himmennettynä. Osan tosiaan saa päivitettyä, itselläni oli 24 mm laajakulma, jota ei saanut edes päivitettyä.