BG-ED3
-
BG-ED3
Olenko mä ihan puusilmä vai mikä tässä mättää ku ei saa battery gripiä 10D:hen ennen kuin ottaa ton akkuosan "kannen" irti kamerasta.
Ei tullut ton kahvan mukana sen pakettia vaikka ostinkin rajalasta ja uutena, demoversion. Eli nyt on pieni poika ihan hukassa, sanokaa te kenellä on toi kahva.
Mut kyl mä niinku yleensä olen muihin kameroihin vaan heittäny kahvan kiinni, ja se kansi on ollu pystyssä ja liukunu sinne kahvaan sisään mutta kun tämä akkuosan kansi aukee väärään suuntaan suhteessa akkuperään eli jää sille puolelle missä ei ole tilaa.
Pika-apua odotellen:
pete
Ei tullut ton kahvan mukana sen pakettia vaikka ostinkin rajalasta ja uutena, demoversion. Eli nyt on pieni poika ihan hukassa, sanokaa te kenellä on toi kahva.
Mut kyl mä niinku yleensä olen muihin kameroihin vaan heittäny kahvan kiinni, ja se kansi on ollu pystyssä ja liukunu sinne kahvaan sisään mutta kun tämä akkuosan kansi aukee väärään suuntaan suhteessa akkuperään eli jää sille puolelle missä ei ole tilaa.
Pika-apua odotellen:
pete
-
- Site Admin
- Viesti:
En oikein ymmärrä kysymystä, mutta vastaan kuitenkin. Se normaalin akkupaikan kansi lähtee kokonaan irti. Tarkoitan siis tilannetta, jossa ei käytetä ollenkaan akkukahvaa. Irtilähtevä akkupaikan kansi mahtuu säilytykseen akkukahvan sisään. Sitten vain akkukahva kiinni.
Älä sitten ihan väkisin sitä kantta yritä irrottaa, se pitäisi lähteä ihan helposti.
Näin ainakin muistelen...
Älä sitten ihan väkisin sitä kantta yritä irrottaa, se pitäisi lähteä ihan helposti.
Joo, lähtee se. Akkukotelon kansi avataan ja sen jälkeen sitä pitää pikkuisen kiertää jolloin se irtoaa niistä liitoskohdista.MattiH kirjoitti:Älä sitten ihan väkisin sitä kantta yritä irrottaa, se pitäisi lähteä ihan helposti.
edit: ja tossa on joku lukitussysteemikin muistaakseni. Eiköhän se siitä irtoile.
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-