temama kirjoitti: ↑Maalis 18, 2023 17 : 31
Pupufoto on kiva, muut kyllä aika hömpän pömppää.
Välillä unohtuu että veren pitää maistua suussa kun tekee taidetta, pyydän anteeksi.
No, ei tietenkään pidä pyydellä anteeksi!!. Ehkä en osannut katsella vain oikealla taiteellisella silmällä. Saahan tänne postailla, ja hyvä niin. Mutta saa varmasti myös kommentoida, eiks je?
Pupujussi-fotossa on mukavasti ideaa mun yksinkertaiseen mieleen, sommitelma toimii.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
temama kirjoitti: ↑Maalis 18, 2023 17 : 31
Pupufoto on kiva, muut kyllä aika hömpän pömppää.
Välillä unohtuu että veren pitää maistua suussa kun tekee taidetta, pyydän anteeksi.
No, ei tietenkään pidä pyydellä anteeksi!!. Ehkä en osannut katsella vain oikealla taiteellisella silmällä. Saahan tänne postailla, ja hyvä niin. Mutta saa varmasti myös kommentoida, eiks je?
Pupujussi-fotossa on mukavasti ideaa mun yksinkertaiseen mieleen, sommitelma toimii.
Tuosta kommentoinnista en mene takuuseen, se kun tahtoo olla vähän riskipeliä täällä.. toki jos vaan tykkää niin kai se on silloin OK (oma huomio)
Joroisiin en jaksanut lähteä ja filtterit ja textuurit ei ole minun juttu
;D noh, se on kyllä totta et jos johonkin kattila kuvaan olis heittänyt sopivan dramaattisen eräjorma filtterin, niin somesuosio kasvaisi potenssiin 10!!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
temama kirjoitti: ↑Maalis 18, 2023 18 : 24
;D noh, se on kyllä totta et jos johonkin kattila kuvaan olis heittänyt sopivan dramaattisen eräjorma filtterin, niin somesuosio kasvaisi potenssiin 10!!
Toi kattila astiasto on vähän sisäpiirin läppä täällä ryssien asuttamalla alueella aikoinaan 1940 ja 50 luvulla, noita on tietyillä alueilla jonkun verran maastossa.
Totta että sopivalla textuurilla meillä olisi ihan erinlainen keskustelu, mutta olen ennenkin tehnyt huonoja valintoja
Miehille jotka pitävät kaivinkoneista ja tarkennus on kohdallaan, ei mene roskiin. Näistä ei katselijat neuvottele mitä poistetaan tai mitä jää, kyllähän pjm tietää tämän varmasti.