Kontio
-
Re: Kontio
VPK:n pojilla on kait ollut pikkasen pidempi keikka (päätteeksi kunnon saunailta), siksi pirssi on pistetty parkkiin paikkaan jossa ei muu liikenne häiriinny.
-
Kaverin kohta alkava projekti, vielä samalla paikalla mutta ei enää kauan. Jarrupaineet pelittää, kone pyörii mutta uusi syöttöpumppu vielä asentamatta. Kunhan tulee ison koneen voimat paikalle niin siirtyy tuosta kovemmalle pinnalle, nyt uponnut etuakselia myöten maahan, painoa kun aika reilusti edessä. Saattaa tulla kuvausprojekti miulle tuosta.
-
tervehdys
Ojavalo tuossa vasemmalla puskurin päällä? Mulla oli volkkarissa, siinäkun oli 6v symmetriset ajovalot, antoi hiukan lisää valoaluetta. Taitaa olla jo ikämiehiä tyypit jotka on ojavaloa käyttäneet.
Ojavalo tuossa vasemmalla puskurin päällä? Mulla oli volkkarissa, siinäkun oli 6v symmetriset ajovalot, antoi hiukan lisää valoaluetta. Taitaa olla jo ikämiehiä tyypit jotka on ojavaloa käyttäneet.
-
Kyl ne H4 ajovalot on olleet, toinen vaan kadonnut jo tuossakin lasi halki, siks tummunu. Itte muistan hyvin ojavalot vaik ei omissa autoissa koskaan ollut. Mut sillo 60-luvulla ku pentu olin ni autoissa niitä näki.
-
- Viesti:
Kyllä tästä mainio projekti tulee. Aikalailla samaa mallia kuin Kaanaan huoltiksella majaileva härveli. Mielenkiintoista olisi nähdä irroitusoperaatio :)