Minikirjani

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
MaJun

Minikirjani

Viesti Kirjoittaja MaJun »

Hei,

Sitä pääsee selamaan täältä https://share.ifolor.fi/view/qlH68h7L" onclick="window.open(this.href);return false;

t.Marko
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jopisalo

Re: Minikirjani

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys
Ja tervetuloa porukkaan, näkyy olevan eka viestisi.
Hiukan liian pienenä avautuu, minun mielestä. Fiilikset kyllä välittyvät. Aiheuttanee poltteita nimimerkille pjm...
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Nii joo, isompana olis mukavampi katsella, siisti muutes kyllä, juonesta en vielä saanu kiinni.

Lapin-lisä, hmmm.....

Tietääkseni sanonta Lapinlisä tulee Lapin asukkaiden "yleisestä" tavasta suurennella suullisesti asioita. Vuoskymmenten aikana ainoa selitys minkä mie oon kuullut.

Poltteita juu, alaselässä, emännällä kolmiolääkkeet ja miulla asteen heikommat. :D
Nyt jää reissut Kalajoen lomaan, Ouluun asti kyllä tarkoitus nousta.
Arza22

Viesti Kirjoittaja Arza22 »

On laadukas ja monipuolinen kuvasetti! Mukavan vaihtelevat aiheet sekä laajat näkymät ja yksityiskohdat. Tuo Ifolorin kuvakirja on näköjään teknisesti vähän köpö, nämä kuvat olisi mukava katsella läpi myös isommassa koossa esim Flickrin kautta...
rolsen

Viesti Kirjoittaja rolsen »

©pjm kirjoitti: Tietääkseni sanonta Lapinlisä tulee Lapin asukkaiden "yleisestä" tavasta suurennella suullisesti asioita. Vuoskymmenten aikana ainoa selitys minkä mie oon kuullut.
Lapinlisä on myös taloon (usein rintamamiestaloon) rakennettu laajennos, missä oli usein sisäsauna ja pesutilat. Yleisesti käytetty ilmaus ainakin peräpohjolassa.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
JL Anttola

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Ruudulla suurenee ctrl plussalla; ei se pikseleitä lisää, mutta näkkee lukea tekstit...

Sarja hieno, kuvat mukavia, mielellään kattos täysillä resoillakin?
Kiitos jakamisesta joka tapauksessa, sen verran on lapinkuume tarttunut täälläkin, ettei lapinkuviin kyllästy!

Noita nuolia aikani painelin, ja sillä keskellä olevalla yksöisnuolella sain menemään etteenpäin halutulla vauhilla eikä automaattisesti. Ehti lukea, ko ensi oli saanu kirjaimet suuremmiks...

JL Anttola
Vastaa Viestiin