Objektiivin osto
-
Objektiivin osto
Hei! Aihealue on minulle täysin tuntematon, pitäisi hankkia eräälle ihmiselle syntymäpäivälahjaksi kameraan putki. Tällaista https://www.rajalacamera.fi/sigma-eos-1 ... s-hsm.html" onclick="window.open(this.href);return false; on joskus haaveillut, tuo ilmeisesti 5-6 vuotta vanha malli. Onko uudempia/samanikäisiä vastaavia, ja onko niissä jokin merkittävä ero tuohon nähden? Itse en ymmärrä näistä yhtään mitään. Ilmeisesti tuo kuvanvakaaja-ominaisuus on ehdoton. Budjetti <500
-
Re: Objektiivin osto
Ehdotan kahta lähestymistapaa, koska ilmeisesti saaja tietää kuvaamisesta enemmän kuin lahjan antaja:Räpsijä1 kirjoitti:Hei! Aihealue on minulle täysin tuntematon, pitäisi hankkia eräälle ihmiselle syntymäpäivälahjaksi kameraan putki. Tällaista https://www.rajalacamera.fi/sigma-eos-1 ... s-hsm.html" onclick="window.open(this.href);return false; on joskus haaveillut, tuo ilmeisesti 5-6 vuotta vanha malli. Onko uudempia/samanikäisiä vastaavia, ja onko niissä jokin merkittävä ero tuohon nähden? Itse en ymmärrä näistä yhtään mitään. Ilmeisesti tuo kuvanvakaaja-ominaisuus on ehdoton. Budjetti <500
1) Selvitä häneltä jotenkin tämänhetkinen toive. Jotain, mitä joskus on haaveillut, voi olla nyt turha ostaa.
2) Osta lahjakortti sellaiseen kameraliikkeeseen, jossa hän voi sen helposti käyttää mieleiseen tuotteeseen.
Satunnainen kuvaaja ja Canon keräilijä
FF,1", 35mm
FD, EF, RF
FF,1", 35mm
FD, EF, RF
-
antaa mieluummin rahana niin ei tarvitse ajautua vain yhden liikkeen syliinTony_A kirjoitti:2) Osta lahjakortti sellaiseen kameraliikkeeseen, jossa hän voi sen helposti käyttää mieleiseen tuotteeseen.
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
-
Hyviä pointteja. Hieman kahden vaiheilla, varmaankin tilaan tuon putken ja annan hänelle, kuitenkin lähipiiriä niin voi palauttaa ja vaihtaa toiseen jos ei ole sopiva.
-
Ihan hyvä suunnitelma tuolla varaumalla.