Loput lokis.

Only in India...Maffer kirjoitti:Uffff, hajosin siihen minareettifailiin. Mitä ihmettä siellä oikein sählättiin :? Ihan käsittämätön keissi.
Katsotaan josko seuraavaan osaan riittäisi enemmän jorinaa, nyt iski pieni väsy eilen illalla. Vielä olisi pari osaa tulossa.Rockford kirjoitti:Mukavaa matkakertomusta, lukisin kyllä kuvien lomassa pitempäänkin tekstiä.
Tai ehkä kuitenkin vain valikoidut tuoksut ja hajut. Delhissä yhden päivän omin päin työmatkalla haaluilin ja jossain old delhin nurkilla oli kadunpätkä missä toimi useampikin pieni liikehuoneisto joissa teurastettiin lampaita yms. ja kadullakin haju oli sellainen, että vaikka en yleensä kovin herkkä hajuille olekaan niin oisin varmaan juossut lähimpään julkiseen vessaan jos ois vain ollut tietoa mihin päin lähteä sellaista etsimään.©pjm kirjoitti:Vielä kun sais ne tuoksut ja hajut aistittua. Niitähän tuolla taitaa olla riittävästi.
Mandawassa oli vielä osittain avoviemärit... kaupungissa. Muutenkin hieman epäilyttää Intian jätevesien käsittelyn taso ja määrä. Veikkaan, että kaksinumeroinen prosentti tavarasta menee suoraan pyhiin jokiin.Rockford kirjoitti:Tai ehkä kuitenkin vain valikoidut tuoksut ja hajut. Delhissä yhden päivän omin päin työmatkalla haaluilin ja jossain old delhin nurkilla oli kadunpätkä missä toimi useampikin pieni liikehuoneisto joissa teurastettiin lampaita yms. ja kadullakin haju oli sellainen, että vaikka en yleensä kovin herkkä hajuille olekaan niin oisin varmaan juossut lähimpään julkiseen vessaan jos ois vain ollut tietoa mihin päin lähteä sellaista etsimään.
Niissä paikoissa joihin meidät päästettiin, oli ihan normi-vessat. Mandawassa taisi olla reikä lattiassa, jossa sinänsä ei ole vikaa. Hygieenisempi kuin joku posliinikuppi bensa-asemalla.©pjm kirjoitti:Remosen kuvia katsellessani illalla mietinkin että millaiset vessat tuolla on ja arvaako niissä käydä retkillä oltaessa. :D
nimim. Neuvostoliiton yleisissä käynyt.
Se kuvausrooli on vaimolla. Mun kuvissa ei tosiaan näy minua (yäk) tai vaimoa (no comments), vaan koitan tehdä sellaista kuvaa, jota itse jaksaisin jonkun toisen reissusta katsoa.©pjm kirjoitti:Se mitä kunnioitan niin näissä jutuissa ei esitellä itse kuvaajaa ja seuruetta eestä ja takaa rannalla ja puussa vaan kuvissa on SE, itse asia.