Mikä on paras sony? Perustele.
Mikä on paras nikon? Perustele.
Paras
-
Parhaus riippuu kameran sopimisesta käyttötarkoitukseensa. Ja käyttötarkoitus taas riippuu käyttäjästä. Ei ole universaaleja kriteereitä, eikä myöskään malliston huippukamera ole välttämättä se paras kamera.
Nikoneita olen omistanut aika monta. Tällä hetkellä on FE, FE2 ja D700, ja kaikki hoitavat hommaansa oikein hyvin. Minkäänlaista Sonya en ole koskaan omistanut. Olen kyllä katsellut NEX-sarjalaisia, mutta ostokynnys ei ole toistaiseksi ylittynyt. Mielenkiinto Sonyn peilijärkkäreitä kohtaan on laskenut jyrkästi.
Nikoneita olen omistanut aika monta. Tällä hetkellä on FE, FE2 ja D700, ja kaikki hoitavat hommaansa oikein hyvin. Minkäänlaista Sonya en ole koskaan omistanut. Olen kyllä katsellut NEX-sarjalaisia, mutta ostokynnys ei ole toistaiseksi ylittynyt. Mielenkiinto Sonyn peilijärkkäreitä kohtaan on laskenut jyrkästi.
-
Noin vakavasti puhuen tuossa kommentissa on totuuden siemen mukana, vahvasti.nomad kirjoitti:Parhaus riippuu kameran sopimisesta käyttötarkoitukseensa. Ja käyttötarkoitus taas riippuu käyttäjästä. Ei ole universaaleja kriteereitä, eikä myöskään malliston huippukamera ole välttämättä se paras kamera.
Se mikä on yhdelle hyvä voi olla toiselle täyttä kuraa.