Sony Cyber-shot DSC-H5
-
Sony Cyber-shot DSC-H5
Miten kys. kamera toimii hämärässä kuvatessa? Kameraa etsitään hämärään halliin, jossa pitäisi kuvata. Kauan akku kestää? Pystyykö kameralla kuvaamaan ilman salamaa, niin ettei joka kuva tärähdä. Nykyisessä pokkarissa ilman salamaa ei voi ollenkaan kuvata tai kuvasta ei saa mitään selvää. Kuinka herkkä kameran näyttö on vaurioitumaan? Edellisestä kamerasta näyttö hajalla ilman että siihen edes osui mikään! Canonissa kääntyvä näyttö, joka suojaa sitä ja panasonicissa paksu lasi päällä, miten tämän laita?
-
-Valotusaikaa pystyy säätämään 30s asti mikä ainakin minun mielestä riittää harrastekuvaajalle erittäin hyvin. Harvoin itseasiassa on niin pitkää valotusaikaa ylipäänsä tarvinut käyttää.
-Kameran mukana tulevat akut on kestänyt omassa käytössä kamera kokoajan päällä sen 2-4 h ja sinä aikana on sitten räpsitty 200-300 kuvaa. Jos tuntuu siltä, että akut ei kestä niin kaupastahan niitä saa lisää.
-Ilman salamaa pystyy kuvaamaan ja ainakin itse en mielellään edes salamaa käytä ellei ole kuvauksen kannalta aivan pakko.
-Näyttö on ehjänä pysynyt ja eiköhän se ehjänä pysykkin, kun asianmukaisesti kameraa käsittelee ja kuljetusten aikana käyttää suojalaukkuja.
-Kameran mukana tulevat akut on kestänyt omassa käytössä kamera kokoajan päällä sen 2-4 h ja sinä aikana on sitten räpsitty 200-300 kuvaa. Jos tuntuu siltä, että akut ei kestä niin kaupastahan niitä saa lisää.
-Ilman salamaa pystyy kuvaamaan ja ainakin itse en mielellään edes salamaa käytä ellei ole kuvauksen kannalta aivan pakko.
-Näyttö on ehjänä pysynyt ja eiköhän se ehjänä pysykkin, kun asianmukaisesti kameraa käsittelee ja kuljetusten aikana käyttää suojalaukkuja.