Köyhän kuvaajan kikkapalsta

Kaikenlaiset DIY-projektit, rakentelut jne. ***Uusi*** 12.1.2008
jusutus

Viesti Kirjoittaja jusutus »

Kuva

DIY-LensCoat, kustannukset kahdelle sarjalle 10€.
60D + 17-55/2.8 + 430EX
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Salsaman

Viesti Kirjoittaja Salsaman »

Vähän oon myöhässä tähän threadiin mutta kirjasuosituksena voisin sanoa Scott Kelbyn Suuri Digikuvauskirja. Tähän on koottu 4 Scottin kirjaa ja yhdistetty. Päälle 900 sivua kunka tämä tehdään juttuja. Osa oli aika itsestäänselviä mutta oli hyviäkin vinkkejä.
jujosaar

Viesti Kirjoittaja jujosaar »

Salamahajotin hukassa? Kannibalisoi emännän laatikoista
- sellofaania
- elmukelmua

Ruttaa sellofaani halutun muotoiseksi ja -tiheyksiseksi rutuksi ja kelmuta nyytti salamavalon päähän. Jos ja kun jätät pätkän sellofaania salaman ja kelmun väliin, saat vielä vekottimen poiskin rikkomatta sitä!
Tämä on aikuisten foorumi.
JPVirtanen

Viesti Kirjoittaja JPVirtanen »

Salsaman kirjoitti:Vähän oon myöhässä tähän threadiin mutta kirjasuosituksena voisin sanoa Scott Kelbyn Suuri Digikuvauskirja. Tähän on koottu 4 Scottin kirjaa ja yhdistetty. Päälle 900 sivua kunka tämä tehdään juttuja. Osa oli aika itsestäänselviä mutta oli hyviäkin vinkkejä.
Pitää paikkansa. Mulla on kyseinen kirja hyllyssä ja suosittelen. Mukavan yksinkertainen tyyli kirjoittaa ja mukana on kieli poskessa huumoria...
Mikael K.
Viesti:

Re: Köyhän kuvaajan kikkapalsta

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »

Sanotaan, että halvalla ei saa hyvää. Tekemäni sateenvarjokiinnittimen ansiosta sanontaa voi tarkastella uudelleen. Vanhoista varastoista löytyi niitä kolutessani vanha rakennelma. Se toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Yläpäässä 1/4" kierre ja alapäässä 3/8" kierre jalustaa varten. Pikkuruuvilla saa sateenvarjon paikalleen ja isommalla nivel pysyy halutussa asennossa. Kiristykseen riittää hento ote ilman apinanraivolla tehtyä kirististystä. Hintaa tuli muistaakseni vajaa euro.

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin