Maffer kirjoitti:Mitä sä ny hourit taas :D
Kuka on sanonut että akkukahva on liian iso ja painava? Enemmänkin niin että siinä pitäisi olla lisäpainot vielä kiinni.
voi mahoton!
lainauksia edelliseltä sivulta saakka
- Peilittömät tuntuu olevan melko, ja ei juuri aivan mutta melkein sinnepäin. Yksinkertaisesti tommosen putken käsittely saippualaatikon otteella on täysin turhaa hommaa.
* eli nyt puhutaan pikku pelittömän tarjoamasta saippualaatikon omaisesta otetuntumasta?
Tarjoan akkukahvaa, ja --->
- Ei se auta. Toisessa kädessä on puol kiloa ja lapasessa 3-4. Siinä on miettimistä itse kullekin.
- jotta painava runko tekisi tuosta jotenkin tasapainoisemman pitäisi lienee olla 3:s tukipiste rungon ja etutassun välissä. Siihen vaan akkukahvaan liimaamaan painoa jos kokee että se auttaa :)
* eli nyt menee jo paino ja akkukahvan tarjoama kahva sekaisin.
- Aamen. Mä olen 10-kertaa tyytyväisempi tuohon snadiin Sonyn runkoon kuin vaikka aikaisemmin omistamaani Canon 6D:hen, juuri sen pienen koon takia
* nimenomaan temama samaa mieltä. Ja jos tosiaan haluaa sitä isompaa kahvaa tai mitä lie, niin lisäkahvaa olemassa!
- Katsokaas, mä ainakin ottaisin kaiken massan rungosta pitävälle kädelle ja ohjaisin kevyttä taakkaa tähtäävällä kädellä. Seuraaminen olisi about 100-0 helpompaa touhua.
* en ymmärrä! Varsinkaan miten joku isokokoinen DSLR auttaisi asiaa. Kahvaextra tuli jo käsiteltyä, muitta siitä ei kuulemma ole muuta kuin lisäämään haitallisesti painoa! kikakakkaaa.