Täydellisestä kamerasta en tiedä, mutta kyllä kuvaajassa on kehitysvaraa enemmän kuin kamerassa ;-)mremonen kirjoitti:Kukaan ei ole kokenut itseään turhaksi? Että kamera on täydellinen, mutta kuvaaja pilaa lopputuloksen?
Kameroiden turhat ominaisuudet
-
- Viesti:
-
-
-
- Viesti:
Pitäiskö tän nimi vaihtaa "konditionaali.net". Tai olisko tuollaiselle saitille tilausta? Sinne voisi kirjoittaa kaikki ne asiat, jotka sanoo aikovansa tehdä ilman mitään todellista aikomusta.OskuK kirjoitti:Kuvaajat kertovat sen itse: minkä kameran ostaisin, mitä kuvaisin, miten kuvaisin, mihin menisi kuvaamaan, mitä kuvattavaa tuolla mihin menen? ;-)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Kaikki kameroiden automaattitoiminnot ovat turhia, kunnes annat kameran 15-vuotiaalle jälkikasvulle.
Automaattiset loittorenkaat ja loittorenkaat yleensäkin ovat myös turhia. Vessapaperirulla ajaa saman asian.
Digitaalinen valokuvaus on vasta aivan turhaa, palkeella ja kuvauslevyillä saa hyviä kuvia lasten synttärikutsuilla. Vieraat tosin kyllästyvät ja lähtevät tiehensä jo ennen ensimmäistäkään valokuvaa on otettu.
Automaattiset loittorenkaat ja loittorenkaat yleensäkin ovat myös turhia. Vessapaperirulla ajaa saman asian.
Digitaalinen valokuvaus on vasta aivan turhaa, palkeella ja kuvauslevyillä saa hyviä kuvia lasten synttärikutsuilla. Vieraat tosin kyllästyvät ja lähtevät tiehensä jo ennen ensimmäistäkään valokuvaa on otettu.
-
- Viesti:
Olen itse kuvannut ei-manuaalilla muistaakseni 14-vuotiaana. Ja se oli digillä. Korjataanpa vähän:Nefertiti kirjoitti:Kaikki kameroiden automaattitoiminnot ovat turhia, kunnes annat kameran 15-vuotiaalle jälkikasvulle.
Kaikki kameran automaattitoiminnot ovat turhia, kunnes annat kameran 8-vuotiaalle jälkikasvulle.
Jesse Kyytinen
jessekyytinen.wordpress.comSamyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
jessekyytinen.wordpress.comSamyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla