Mitä mieltä olette foorumin tasosta?

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

jari siren kirjoitti: Toki jos ei kiinnosta esittää omaansa, ja haluaa sanallisesti esiintyä jonain kuvaajana?
Tälläiset luovat foorumit sataa vetää vain ihan ilkeitä tai harhaisia ihmisiä...
Vai "sanallisesti esiintyä jonain kuvaajana"?
Jos nyt kuitenkin edes yrittäisit hillitä itseäsi.

..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Latanisti

Viesti Kirjoittaja Latanisti »

Viimeinen sana ennen menoa,Jari olet aika piip, toivottavasti huomaat sen itsekkin, muut ovat huomanneet sen jo aikoja sitten.
Kannattaisiko elää hiljaiseloa vai vieläkö nolaat itsesi pahemmin?
Hyvää elämää sinulle.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Latanisti kirjoitti:Teetkö Jari itsestäs nyt uhrin... yhyyyy.
No tsemiä elämään, toivottavasti sulla on palstan ulkopuolinenkin elämä, mulla on. Ja nyt on pakko mennä nukkumaan huomenna aikainen lähtö lappiin..
Olen huomannut että ymmärtäminen on vaikeaa, kuin se tässä tapauksessa ei olisi?
Ok mene nyt sinne lappiin, ehkä kesken ajon tunturita toiseen sytyttää? Kirjoita lapulle ja palaa asiaan kun tulet netin ääreen.
Hyvää matkaa ja hyviä kuvia.
Latanisti

Viesti Kirjoittaja Latanisti »

jari siren kirjoitti:
Latanisti kirjoitti:Teetkö Jari itsestäs nyt uhrin... yhyyyy.
No tsemiä elämään, toivottavasti sulla on palstan ulkopuolinenkin elämä, mulla on. Ja nyt on pakko mennä nukkumaan huomenna aikainen lähtö lappiin..
Olen huomannut että ymmärtäminen on vaikeaa, kuin se tässä tapauksessa ei olisi?
Ok mene nyt sinne lappiin, ehkä kesken ajon tunturita toiseen sytyttää? Kirjoita lapulle ja palaa asiaan kun tulet netin ääreen.
Hyvää matkaa ja hyviä kuvia.
Kamera jää kerrankin kotiin, nautin vaan elämästäni..
Lukittu