Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
-
- Viestit: 13424
- Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
No voi hemmetti, nyt rupes oikuttelemaan puoli vuotta vanha Samsungin näyttö! Piti olla vielä tavallisia halpismalleja vähän parempi. Hipaisukytkimet toimivat välillä itsekseen ja monitori meinaa mennä kesken käytön itsestään pois päältä. Pari kertaa näyttö on ihan kunnolla seonnut, kuva mennyt värilliseksi mosaiikiksi. Auttoi kun laittoi näytön pois päältä ja heti takaisin päälle. Ei siis näytönohjain feilu. Huoltoohan tämä menee. Harmi kun ei just nyt ole toista näyttöä tilalle.
Ajattelin, että Samsung tekisi aika laadukkaita näyttöjä. Pieni pettymys tämä, vaikka ymmärrän, että maanantai kappaleita tulee varmaan miltä tahansa valmistajalta.
Toivottavasti Samsungin huollossa uskoo asiakasta, tämä vika kun ei tule kokoajan, voi siis olla haasteellista todentaa...
EDIT: auch. SAMSUNG HUOLTOKESKUS Infocare Workshop Oy ...Nyt alkoi pelottamaan ;-)
Ajattelin, että Samsung tekisi aika laadukkaita näyttöjä. Pieni pettymys tämä, vaikka ymmärrän, että maanantai kappaleita tulee varmaan miltä tahansa valmistajalta.
Toivottavasti Samsungin huollossa uskoo asiakasta, tämä vika kun ei tule kokoajan, voi siis olla haasteellista todentaa...
EDIT: auch. SAMSUNG HUOLTOKESKUS Infocare Workshop Oy ...Nyt alkoi pelottamaan ;-)
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viestit: 10993
- Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Ähh. elä turhia murehdi, kyllä ne siellä järki immeisiä uskoo ja kuuntelee. ihan hyviä keskusteluaja kävin niiden kanssa. no problems.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viestit: 6540
- Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Ei muuta ketjua pystyyn vaan.aikaarska kirjoitti:EDIT: auch. SAMSUNG HUOLTOKESKUS Infocare Workshop Oy ...Nyt alkoi pelottamaan ;-)
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viestit: 13424
- Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Joo, mutta ei :-) ...Eiköhän tästä selvitä ilman erillisen blogin perustamista...Toivottavasti.nsamppa kirjoitti:Ei muuta ketjua pystyyn vaan.aikaarska kirjoitti:EDIT: auch. SAMSUNG HUOLTOKESKUS Infocare Workshop Oy ...Nyt alkoi pelottamaan ;-)
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viestit: 394
- Liittynyt: Syys 07, 2016 14 : 34
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Täytyy olla kyllä järjenjuoksussa jotain vikaa jos ei ymmärrä että laatumerkkejä on vielä.Maffer kirjoitti:Laatumerkkejä ei enää ole olemassakaan. Ihan joka nykymerkin laitteet on ollut kameralaukussa niin halvempia ja kalliimpia. Puolet kaikesta on tuuria nykyään. Ei tässä ole kyse mistään "halpis" merkistä vaan siitä että laaduntarkkailu jatkaa matkaansa jyrkään alamäkeen kertakäyttötavaroiden aikakaudella.
Jatkuvasti rummutetaan uutta ja parempaa speksien varjossa kun totuus on se, ettei sillä saavuteta yhtikäs mitään.
Ei huonoista materiaaleista valmistettu tuote parane, parantamalla laaduntarkkailua.
Jos on noin pihi ja kujalla, ei mielestäni niitä hölmöjä hankintoja kannata täällä itkeä.
-
- Viestit: 2158
- Liittynyt: Marras 11, 2012 21 : 56
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Joo, mutta ei :-) ...Eiköhän tästä selvitä ilman erillisen blogin perustamista...Toivottavasti.[/quote]aikaarska kirjoitti: Ei muuta ketjua pystyyn vaan.
Sitä sopiikin toivoa.
-
- Viestit: 13424
- Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Sorry, mutta minä en kirjoittanut tuota tekstiä, joka tässä on virheellisesti olevinaan minun tekstiä.niffe kirjoitti:aikaarska kirjoitti: Ei muuta ketjua pystyyn vaan.
Ilmeisesti joku lainausvirhe. Mutta joo, ei erillistä blogia tai ketjua joka jutulle. Parempi, että foorumilla olisi joku ihan oma osionsa takuu&huolto tapauksille.
Mutta tämäkään ketju ei otsikon mukaan kyllä edusta sellaista.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viestit: 717
- Liittynyt: Helmi 13, 2011 20 : 44
Re: Kuluttajaelektroniikan laatu v. 2018 ja tulevaisuus!
Kyllä tässä tuntuu olevan hienojen asioiden parissa kun ruåttalaiset ovat pelissä mukana.
Hankin uuden routterin ja kun se meni heti kättelyssä rikki niin otin yhteyttä maahantuojan tukipalveluun: puhelimeen ei vastattu olleenkaan, emailiin parissa viikossa. Sen jälkeen pyydettiin lisätietoja kuuteen kertaan, jotka olin ilmoittanut jo ensimmäisessä mailissa. Muuten hyvä, mutta tuo routteri hankittiin mökille loman ajaksi, lomat jo lusittu.
Nyt tuli sitten RMA numeroa ja palautus naapurimaahan (ennen tuki oli Suomessa ja toimi erinomaisesti). Jotenkin oma käsitys naapurimaan tuesta on melkoisen huono, oli sitten kyseessä tuki tai huolto. Kieltämättä tulee mieleen T71 kokemukset Sonyn huollosta.
Olen itse ko tuotteiden jälleenmyyjä ja "partner" joten perusosaaminen takuuasioista on tai ainakin pitäisi olla parinkymmen vuoden kokemuksella.
Neuvo: tarkista ostaessasi elektroniikkaa: missä tuki / huolto?
Hankin uuden routterin ja kun se meni heti kättelyssä rikki niin otin yhteyttä maahantuojan tukipalveluun: puhelimeen ei vastattu olleenkaan, emailiin parissa viikossa. Sen jälkeen pyydettiin lisätietoja kuuteen kertaan, jotka olin ilmoittanut jo ensimmäisessä mailissa. Muuten hyvä, mutta tuo routteri hankittiin mökille loman ajaksi, lomat jo lusittu.
Nyt tuli sitten RMA numeroa ja palautus naapurimaahan (ennen tuki oli Suomessa ja toimi erinomaisesti). Jotenkin oma käsitys naapurimaan tuesta on melkoisen huono, oli sitten kyseessä tuki tai huolto. Kieltämättä tulee mieleen T71 kokemukset Sonyn huollosta.
Olen itse ko tuotteiden jälleenmyyjä ja "partner" joten perusosaaminen takuuasioista on tai ainakin pitäisi olla parinkymmen vuoden kokemuksella.
Neuvo: tarkista ostaessasi elektroniikkaa: missä tuki / huolto?
Digitaalinen kuvanmuodotusväline