Uh, on se kyllä sit kaukana :SNalho kirjoitti:Olympus E3 jossa se croppikerroin on tuo 2xAvokid kirjoitti: Siis croppikerroin, oliko toi jossain Olympuksessa missä on 2x croppikerroin?
No jottei aihe unohdu:
Uh, on se kyllä sit kaukana :SNalho kirjoitti:Olympus E3 jossa se croppikerroin on tuo 2xAvokid kirjoitti: Siis croppikerroin, oliko toi jossain Olympuksessa missä on 2x croppikerroin?
Tässä vähän isompi.Airwalk kirjoitti:jännän näköinen sipi kuva, olisko linkkiä isompaan?
On kyllä onnistunut otos, tuliko monta ohilaakia? :)bremer kirjoitti:Tässä vähän isompi.Airwalk kirjoitti:jännän näköinen sipi kuva, olisko linkkiä isompaan?
No hyvin kyllä osu sit, taidan nostaa minimirunkoni seuraavaan päivitykseen vähintään tuoksi D300s:ksi kun tuntuu netin foorumeilla olevan aika paljonkin juttua, että s-mallin seuranta ja AF lukittautuminen olisi selkeästi parempi kuin D300-mallin.bremer kirjoitti:Itseasiassa kaksi ruutua kerkesin ottamaan kun parvi porhalsi takana ohi. Vikloa olin väijymässä. On tuo d300s:n 3d seuranta ihan näppärä.
URL oli väärin pikkukuvassa.Stickl kirjoitti:Taas on lokkia tullu kuvailtua :)
Muokattuna, pokkarilla tietenkin kuvattuna!
Korjataanpa se :) Olen harkinnut, heti kunhan on rahat koossa! paljon olen eri merkkejä ja malleja pohtinut, omaan budjettiini kuitenkin paras vaihtoehto monen mielestä on ollut tuo Pentax k-x, että se taitaa olla seuraava kamera sitten :)Avokid kirjoitti:URL oli väärin pikkukuvassa.Stickl kirjoitti:Taas on lokkia tullu kuvailtua :)
Muokattuna, pokkarilla tietenkin kuvattuna!
Ootko harkinnut oikean järkkärin hommaamista? Sulla kun tulee kuitenkin suhteessa hyvää kuvaa jo tuolla pokkarillakin.
Moi. Itellä D5000:n ja kanssa hieman epävarma olo tuosta autofocus-asetuksesta. Viime aikoina AF-C + Dynamic mode, mutta 3D:kin tullut käytettyä? Kummallas Nikonistit kuvaa tirppoja?Avokid kirjoitti:No hyvin kyllä osu sit, taidan nostaa minimirunkoni seuraavaan päivitykseen vähintään tuoksi D300s:ksi kun tuntuu netin foorumeilla olevan aika paljonkin juttua, että s-mallin seuranta ja AF lukittautuminen olisi selkeästi parempi kuin D300-mallin.bremer kirjoitti:Itseasiassa kaksi ruutua kerkesin ottamaan kun parvi porhalsi takana ohi. Vikloa olin väijymässä. On tuo d300s:n 3d seuranta ihan näppärä.
D90:llä se 3D seuranta ei vain toimi siten kuten haluaisin.
AF-C & 3D toimii ainakin sinistä taivasta vasten ihan riittävän hyvin, mutta heti kun taustalla on meri tai metsä, niin tuntuu hyppivän liikaa minne sattuu. Siis D90:llä.redfusion kirjoitti: Moi. Itellä D5000:n ja kanssa hieman epävarma olo tuosta autofocus-asetuksesta. Viime aikoina AF-C + Dynamic mode, mutta 3D:kin tullut käytettyä? Kummallas Nikonistit kuvaa tirppoja?
Hyvä kuva, millä polttovälillä?HuruUkkeli kirjoitti:Saimpa kuvattua ruutanan