Marsalkka Spegen syysvalokuvia
-
Esitelty mese
Siisti vanha mese. Sisätilat ehkä hieman homahtavat minun makuuni.
Tilasitko tehtaalta tuollaisena...?
Drinkkinä sininen enkeli.
-
Re: Esitelty mese
Kyllä. Olin silloin nuori vannoutunut canonisti ja punainen verhoilu sopi mielestäni hyvin yhteen L-objektiivieni punaisten renkaiden kanssa. Nyt nikonistina tuo punainen verhoilu on kieltämättä vähän rasite ja tuo vanhoja ikäviä muistoja mieleen.Magneetto kirjoitti:Siisti vanha mese. Sisätilat ehkä hieman homahtavat minun makuuni.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Re: Esitelty mese
:DMagneetto kirjoitti:
Nyt osu&uppos
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
Itse näin eläkkeelle pakotettuna olikin pakko jo palkata oma kuljettaja että ehtii maisemia katsella.spege kirjoitti:Niin paljon minä teitä DC.netin kansalaiset rakastan, että julkaisen vielä neljä uutta valokuvaa. Näissä kuvissa aiheena on marsalkka spegen legendaarinen SLK-mersu, jonka lämmitetyltä nahkaistuimelta käsin olen vuosien varrella ottanut monta unohtumatonta sorsavalokuvaa. Tämä auto on valokuvamarsalkka spegen moottoroitu piilokoju, jonka 3,2-litrainen, kuusisylinterinen bensiinimoottori mahdollistaa äärettömän tehokkaan valokuvaustyöskentelyn, siirymisen hyvien valojen aikaan kuvauspaikasta toiseen jopa 160 km/h keskinopeudella, samalla raittiista ulkoilmasta nauttien!
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
-
Valtion taiteilijaeläkettä minäkin nautin ja usein tuota mersuani kuljettaa adjutanttini, valokuvaeversti hassel. Itse istun matkustajan paikalla ja kuuntelen kuvassa näkyvän Lightning-kaapelin kautta iPhonestani Jaakko Tepon musiikkia autoni Bose Sound System-äänentoistojärjestelmän kautta. Aika ajoin sitten pysähdymme bussipysäkeille, mikäli tulee tarve ottaa jokunen luonnonvalokuva.määvaan kirjoitti:Itse näin eläkkeelle pakotettuna olikin pakko jo palkata oma kuljettaja että ehtii maisemia katsella.
-
-
Tottakai! Kansa saa näin sitten itse päätellä, että kumpiko on seksikkäämpi luontokuvausauto, minun SLK 320 vai sinun 600 V12-tankki. Jos ei puheita tukevaa valokuvaa ala ilmestyä tähän ketjuun, julistan sinut höpöukoksi! :)Känön kirjoitti:Ei kainy spegen ketjuun omia kuvia...
-
-
Kas, wanha CL 600 rohjo! Onko ABC-alusta pysynyt ehjänä? Kansalle tiedoksi, että tuosta ei saa sitten kattoa alas, mikä rajoittaa huomattavasti auton käyttöä liikkuvana piilokojuna. Siinä katoaa helposti se marginaalinen etu, minkä 5,8-litrainen V12 tuo liikkumisnopeuteen.
Viimeksi muokannut spege, Syys 24, 2016 22 : 11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tämän väitteen tueksi tarvitaan kyllä jo kuva konehuoneesta! ;)Känön kirjoitti:Senverran korjausta spege että tuossa on 5,5L v12 bi-turbo
Ja edelleen olen sitä mieltä, että tosiluontokuvaajalle avoauto on välttämättömyys! Aika tuskaista on kuvata lentäviä sorsia tuon autosi pienestä kattoluukusta käsin. :)
-
Itsehän luotan hiljaiseen ja taloudelliseen vm 2016 Toyota Yaris hybridiin CVT automaatilla. Toimii erinomaisesti liikkuvana kuvauskojuna jolla olen muutaman kerran karauttanut ruokailevan karhun viereen ja napannut muutaman kuvan muistoksi ja poistunut karhun huomaamatta paikalta.
“There are no rules for good photographs, there are only good photographs.”
― Ansel Adams
― Ansel Adams
-
- Viesti:
-
Heli, olen joskus salaa haaveillut, että painaisit perseesi SLK-mersuni matkustajan puolen punaiselle nahkaistuimelle ja ajaisimme sitten katto alhaalla pitkin pikiteitä, käsi kädessä kohti auringonlaskua ja puhuisimme samalla hiljaa luonnonvalokuvauksen syvimmistä salaisuuksista... 😘💕❤️
-
Olenkin ajatellut, että teissä Nikonisteissa on jotain, hmmm, miten sen nyt sanoisi kauniisti, sellaista "pikkurilli ylhäällä meininkiä"...spege kirjoitti:Heli, olen joskus salaa haaveillut, että painaisit perseesi SLK-mersuni matkustajan puolen punaiselle nahkaistuimelle ja ajaisimme sitten katto alhaalla pitkin pikiteitä, käsi kädessä kohti auringonlaskua ja puhuisimme samalla hiljaa luonnonvalokuvauksen syvimmistä salaisuuksista... 😘💕❤️
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.