Riimukaariputous

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

puuhapete kirjoitti:Ja seuraava koira älähtää...tässä sen hyvin taas näkee... alentumalla vähän provoamaan niin sama pieni eläkkeen ja haudan välissä oleva porukka käy koukkuun kiinni :)
Haudasta en tiedä, mutta eläkeikään on vielä kolmisenkymmentä vuotta :)

Hyvää vappua sinnekin, taitaa meno olla jo hyvä?

;)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
puuhapete

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Hel_NiS kirjoitti:
puuhapete kirjoitti:Ja seuraava koira älähtää...tässä sen hyvin taas näkee... alentumalla vähän provoamaan niin sama pieni eläkkeen ja haudan välissä oleva porukka käy koukkuun kiinni :)

;)
Jotenki oon saanu sun jutuista sellasen kuvan että oot sellanen kuivan kankea eläkkeellä oleva diplomi-inssi :)
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
Matti_JH
Viesti:

puuhapete kirjoitti:
Hel_NiS kirjoitti:

;)
Jotenki oon saanu sun jutuista sellasen kuvan että oot sellanen kuivan kankea eläkkeellä oleva diplomi-inssi :)

:'D
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

Aina yhtä hauskoja nämä puuhiksen viestit, joissa kettuillaan naama punaisena ja perään lätkäistään hymiö.
hassel

Viesti Kirjoittaja hassel »

Edelleen hyviä kuvia Suomalaisesta luonnosta.
Ihastellen katselen paikkoja minne Matti aina kömpii, varsinkin kun itse olen invalidi ja noiden paikkojen kuvaaminen jää vain haaveeksi :(
puuhapete

paaton kirjoitti:Aina yhtä hauskoja nämä puuhiksen viestit, joissa kettuillaan naama punaisena ja perään lätkäistään hymiö.
Paatonilla selvästi joku yliluonnollinen kyky nähdä foorumilaisten naaman värit? Säki oot kuvauksellisessa mielessä yks foorumin turhimmista nimimerkeistä. Aina räksyttämässä ja oma kuvallinen ilmaisu ja tuotanto olematon :) :)

www.hvahamaa.com
Matti_JH
Viesti:

Eilen taisi olla huono nousu ja tänään pää kipeä?
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Mitä, eikö puita saakaan halata? Ei edes vappuna?
puuhapete

nomad kirjoitti:Mitä, eikö puita saakaan halata? Ei edes vappuna?
Odotinkin että milloin luottoräksyttäjä Nomadkin saapuu areenalle...et pettänyt tälläkään kertaa :)

www.hvahamaa.com
jiihaa2

Viesti Kirjoittaja jiihaa2 »

Maffer kirjoitti:Jees. Näiden ruutujen idea oli tulviva metsäpuro takatalven jäljiltä. Saa olla tykkäämättä risuista, mutta yksi toive mulla olisi - esittäkään jokin suomalainen vesiputous joka ei ole jossain helvetin pöpelikössä. Pohjoissuomen puuttomien alueiden "putouksia" ei lasketa mukaan.

Ottakaa myös kuva niin että se on kuvattu telellä. Aivan, siellä ei paljon telellä kuvata mikäli ei kuvaa jotain yksittäistä kiveä tai detailia putouksessa.

Ylipäätänsä näyttäkää omalla kuvalla mitä tarkoitatte. Toimikaa, tehkää, kuvatkaa. Kai teillä kuitenkin kamera on?
Älä nyt hermostu. Mielestäni eka kuva on varsin hyvä. Enkä mä tarkoittanut mitään muuta kuin että laajakulmalla risukossa kuvaaminen on vaikeaa. Voin kyllä postata kuvan sellasesta Norjalaisesta putouksesta telellä kuvattuna, kun muuta hyvää putouskuvaa ei oikein levyltä löydy, mutta sähän tiedät muutenkin miltä se näyttää :)

Ei vaan, on mulla yksi melkein pusikossa telellä kuvattu putouskuva Ylläkseltäkin... Mut en tiiä onko sekään nyt niin erikoinen. Kyllä laajis on noissa oikein hyvä väline, ja suomalaisissa puroissa on kuitenkin se hyvä puoli että ne on usein sen verran pieniä että sen laajiksen kanssa voi mennä lähelle vettä. Kjossfossen (vai mikä se nyt oli) oli erityisen hankala kun vesisumu sotki polan kolmen ruudun välein.

Kovasti Maffer pidän sun kuvista ja nostan hattua kun jaksat näitä paikkoja ahkerasti kiertää. Toi toka kuva vaan ei uponnut tällä kertaa.
nomad

puuhapete kirjoitti:
Odotinkin että milloin luottoräksyttäjä Nomadkin saapuu areenalle...et pettänyt tälläkään kertaa :)
Onneksi kukaan ei huomannut kuinka taas lankesit :-)

Anna nyt olla. Tule takaisin sitten kun toisille foorumilaisille ilkeilemisen sijaan pystyt kommentoimaan kuvia.
puuhapete

nomad kirjoitti:
puuhapete kirjoitti:

Anna nyt olla. Tule takaisin sitten kun toisille foorumilaisille ilkeilemisen sijaan pystyt kommentoimaan kuvia.
Mä luulen että muut foorumilaiset jo hoksaavat mistä on kyse :)

www.hvahamaa.com
nomad

puuhapete kirjoitti:
nomad kirjoitti:
puuhapete kirjoitti: Odotinkin että milloin luottoräksyttäjä Nomadkin saapuu areenalle...et pettänyt tälläkään kertaa :)

Mä luulen että muut foorumilaiset jo hoksaavat mistä on kyse :)
Koko maailma on sinua vastaan?
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

(Moderaattori) yritin löytää tästä ketjusta jotain siivottavaa, mutta vappukin huomioiden ei ylittänyt vielä sensorikynnystä...

(Ilmainen Vinkki: Tänään ja huomenna ehtii muuten vielä katsomaan Helsingissä toista Suomen parhaiten myyvää valokuvataiteilijaa. Ja kyse ei ole nyt Jorma Purasesta...

Ja vielä toinen vinkki: tiistaina pitää sitten ostaa Museokortti...).
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

No onpa täällä tullut kaiman kuvista "keskustelua". Ja hieman kuvien vierestäkin.

Ihan kohtuullisen hyvääkin juttua tästä ketjusta löytyy ja sitä rakentavaa pohdiskelua, mutta kuten aiemminkin olen kirjoittanut, niin itse en näe arvoa tarkoitushakuisesti ilkeilevillä heitoilla. Ja nyt sitten tähän joku kirjoittaa, että pitääkö vain koko ajan tykätä ja lykätä oosommia. Ei pidä, mutta pitää sillä arvostelullakin olla joku pohja.

Jos itse ei pidä jostain tyylistä (kuten tässä pitkä valotus + äärilaajis), niin se ei oikeastaan ole kuvaajan vika.

Mafferin tyyli alkaa olemaan jo aika lailla tunnistettavaa ja etukäteen tiedossa mitä sieltä aukeaa, kun ketjuun klikkaa. Jos ei ko. tyylistä pidä, miksi edes vaivautuu katsomaan?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
puuhapete

Noniin testi on mun osalta ohi. Halusin vain provoamalla tuoda esiin tämän foorumin todelliset räksyttäjät jotka ovat vakivieraita joka ikisessä ketjussa missä on vähänkin erimielisyyksiä tai kiistaa :)

Over and out :)

www.hvahamaa.com
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Aloitin tappelun nakkikioskin jonossa osoittaakseni kuinka ihmiset haluavat tapella nakkikioskin jonossa.

Hmmm... tuossa aletaan olemaan jo performanssin ytimessä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
paaton

Viesti Kirjoittaja paaton »

Juu...
Taiteilijan elämä on hankalaa. Moukat ei ymmärrä ja punkkupäivän jälkeen pitäisi vielä korjata omat mokailut.
Matti_JH
Viesti:

mremonen kirjoitti:Aloitin tappelun nakkikioskin jonossa osoittaakseni kuinka ihmiset haluavat tapella nakkikioskin jonossa.

No kyllä. Heittelee koiraa kivillä ja kun se puree, voi todeta että kylläpä on kiukkuinen koira.
puuhapete

mremonen kirjoitti:Aloitin tappelun nakkikioskin jonossa osoittaakseni kuinka ihmiset haluavat tapella nakkikioskin jonossa.

Ei aivan. Samaa voisi kyllä testata nakkikioskin jonossakin, mutta ei aloittamalla varsinaista fyysistä tappelua vaan provosoimalla ja katsomalla ketkä provosoituvat ja ketkä eivät. Veikkaisin että 95% katselisivat muualle ja antaisivat asian olla, mutta 5% tarttuisivat koukkuun ja tappelu olisi valmis.

Sama ilmiö tuli nyt todistettua täällä foorumilla...te hyvät nimeltä mainitsemattomat herrat kuulutte tuohon 5% jotka ovat joka "nakkikioskitappelussa" mukana tavalla tai toisella :)

www.hvahamaa.com
Vastaa Viestiin